Skocz do zawartości
Fernando

Bład z informacja gdy gracz wchodzi na serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem który polega na tym, że zrobiłem komunikat że gracz whcodzi na serwer ale wyskakuje mi cos takiego: 

 

Mapa.pwn(75) : error 020: invalid symbol name ""

Mapa.pwn(75) : warning 215: expression has no effect
Mapa.pwn(75) : warning 215: expression has no effect
Mapa.pwn(75) : warning 215: expression has no effect
Mapa.pwn(76) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
2 Errors.
================ READY ================
 

A to wyskakuje w tym kodzie: new nazwa[MAX_PLAYER_NAME];

new string[256]; 
GetPlayerName(playerid,nazwa,sizeof(nazwa));
format(string,sizeof,(string),"Gracz %s wszedl na serwer!",nazwa;
SendClientMessageToAll(playerid,BIALY,string);

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po dodaniu: Current directory: C:\Users\user\Desktop\Serwer\gamemodesMapa.pwn(75) : error 020: invalid symbol name ""
Mapa.pwn(75) : warning 215: expression has no effect
Mapa.pwn(75) : warning 215: expression has no effect
Mapa.pwn(75) : warning 215: expression has no effect
Mapa.pwn(75) : error 001: expected token: ";", but found ")"
Mapa.pwn(75) : error 029: invalid expression, assumed zero
Mapa.pwn(75) : fatal error 107: too many error messages on one line


Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase




4 Errors.
================ READY ================
Edytowane przez dawid4157

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mapa.pwn(76) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase




1 Error.
================ READY ================
SendClientMessageToAll(playerid,BIALY,string);
Edytowane przez dawid4157

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#define BIALY 0xFFFFFFFF // Kolor.

new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; 
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));

format(string, sizeof string, "Gracz %s wszedl na serwer!", pName);
SendClientMessageToAll(BIALY, string);

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×