Skocz do zawartości
Skipper

Co oczekujecie od serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do was takie pytanie co oczekujecie od serwera DM, FR, Race, Stunt. Po prostu w którym jest każdy typ rozgrywki.

Rozchodzi mi się głównie o gamegoda wiec proszę nic nie pisać o administracji, forum itp.

 

Za każdą sensowną odpowiedź dam like.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starannie wykonane obiekty, jakieś spoko prywatne pojazdy (teraz już każdy serwer to posiada), oczywiście gamemode bez bugów,  systemy administracji, vipów itd.., może jakiś fajny system zadań, systemy truck (dowieź na miejsce itd..), mini eventy typu 'Odgadnij słowo' itd..

Jest dużo rzeczy które można zrobić, wystarczy pomyśleć i umieć zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brali byście udział w takiej zabawie że jak zapisze się odpowiednia liczba graczy to przenosi ich na wyznaczone miejsce gracze dostają taką samą bron i kto ostatni przeżyje to dostaje nagrodę?

 

Może macie jakieś inne propozycje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brali byście udział w takiej zabawie że jak zapisze się odpowiednia liczba graczy to przenosi ich na wyznaczone miejsce gracze dostają taką samą bron i kto ostatni przeżyje to dostaje nagrodę?

Last Man Standing? Średniawo to wygląda w GTA szczerze mówiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mozesz napisac czemu twoim zdaniem srednio to wyglada?

Zakładam, że twoja koncepcja LMS wygląda tak: masz broń x -> zabijaj, czyli praktycznie taka sama jak np. w zabawach typu Wojny Gangów. To jest po prostu nudne.

 

Lepiej by było zrobić coś w stylu Survival Games w Minecraft: spawnujesz się na mapce bez przedmiotów razem z innymi w kręgu. Na środku tego kręgu są skrzynie z przedmiotami -> próbujesz przedostać się tam, żeby zdobyć bronie, amunicje, body armor, coś tam jeszcze -> po upływie x sekund kończy się spawn protection i po tym czasie gracze mogą zacząć się bić -> szukamy lokalizacji z w/w przedmiotami, żeby zdobyć jako taką przewagę -> teraz zabijamy wszystko co popadnie.

 

Nagrodę można by urozmaicić biorąc pod uwagę statystyki gracza z aktualnego meczu, np. zebrane przedmioty, ilość zabitych, etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×