Skocz do zawartości
Mati_(POL)

CreateExplosion w timerze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przychodzę z prostym problemem. Z racji iż wybuchy pojazdów przed zniszczeniem są dla mnie mało satysfakcjonujące postanowiłem napisać na szybko coś wybuchowego.

 

Otóż chciałem aby wybuch był mocniejszy oraz jeden, góra dwa wybuchy po tym pierwszym z jakimś opóźnieniem.

Pestka.. do czasu kiedy funkcja createexplosion nie wykonała się w timerze.

new str[50];
forward Boom(x, y, z);
public Boom(x, y, z)
{
	CreateExplosion(x+10, y+4, z, 6, 30.0); //nie wykonuje sie

	format(str,50,"X: %f Y: %f Z: %f", x, y ,z);
	SendClientMessageToAll(-1,str); //wykonuje sie + ladnie przenosi koordy

	return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
	new Float: x, Float: y, Float: z;
	GetVehiclePos(vehicleid, x, y ,z);
	format(str,50,"X: %f Y: %f Z: %f", x, y ,z);
	SendClientMessageToAll(-1,str);
    CreateExplosion(x+random(2) + 2, y+2, z+0.4, 6, 25.0); //wykonuje sie
    
    SetTimerEx("Boom", 2000, 0,"fff", x, y, z);
    
    return 1;
}

Od razu zacząłem szukać jakiś moich dziwnych gaf, w każdym razie wszystko poprawnie się kompilowało.

Na początku to wszystko miałem w timerze od y_lessa bo chciałem mieć tą jedną powtórkę timera, przestraszyłem się, że coś jest z nim nie tak więc użyłem normalnego. Proszę Was o pomoc, za dużo czasu spędziłem na dochodzeniu CZEMU.. 

Nawet próbowałem oszukać i w tym timerze odpalałem stockową funkcję w której było createexplosion i nic! Jak na złość,  jak to mawiają nic na siłę, ale nie chcę tego porzucić bez walki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, biega jak cudo..  Matko Boska, dzięki Ci wielkie, tyle czasu wczoraj straciłem, już myślałem że bug, a tu takie coś.. chyba nigdy bym się nie domyślił, że w tym rzecz.

 

Jeszcze raz, Dzięki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×