Skocz do zawartości
Lagowy

[pytanie] s0beit

Rekomendowane odpowiedzi

Mi bardziej chodziło o to, tak jak na twoim serwerze, Od razu gdy gracz się spawnuje wykrywa mu s0beita. Jakim kodem to sprawdzać?

 

// A dobra, czaję. Czyli po spawnie mam wsadzać gracza do wózka golfowego a potem sprawdzać czy ma kij?

Edytowane przez Lagowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsadzić go do wózka golfowego i wyrzucić, wtedy sprawdzić, czy posiada kij. Musisz jednak uwzględnić fakt, że gracz może mieć włączone NOP-y, np. PutPlayerInVehicle, co sprawi, że nie wsadzi gracza do wózka wskutek czego nie będzie posiadać kija. Istnieje również NOP na bronie, gdy gracz będzie mieć ten kij, ale go nie wykryje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, wątpię. Ten, kto zrobił to porządnie, to zapewne trzyma dla siebie. Zapewne też są s0beity bez tego buga z kijem golfowym, ale wszystkie co testowałem to miały ten bug z kijem, więc można porządnie zrobić raz i mieć spokój z dziećmi, którzy nic lepszego niż pobranie s0beita nie zrobią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×