Skocz do zawartości
Bartcislaw

[ROZWIĄZANY]Nie zlicza sumy.

Rekomendowane odpowiedzi

public OnPlayerEnterCheckpoint (playerid)
{
	if (GetPVarInt(playerid, "SPRZATACZ_PRACA_AKTYWNA") == 1 && GetPVarInt(playerid, "SPRZATACZ_CHECKPOINT") > 0)
	{
		new suma = 0;
		for (new i = GetPVarInt(playerid, "SPRZATACZ_CHECKPOINT"); i < lista; i++)
		{
			if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, sweepers[i][tPosX], sweepers[i][tPosY], sweepers[i][tPosZ]))
			{
				if ( i < lista)
				{
					suma = suma + 25; 
					SetPlayerCheckpoint(playerid, sweepers[i+1][tPosX], sweepers[i+1][tPosY], sweepers[i+1][tPosZ], 5); 
					printf("%d\n", suma);
					return 1;
				}
				else
				{
					GivePlayerMoney(playerid, suma); 
					SetPlayerCheckpoint(playerid, sweepers[i][tPosX], sweepers[i][tPosY], sweepers[i][tPosZ], 5); 
					continue; 
				}
			}
		}
	}
	DisablePlayerCheckpoint(playerid); 
	return 1;
}

 

Nie zlicza sumy przez: suma += 25/suma = suma + 25; 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w ogóle to do logu zostanie zwrócona wartość 25 po czym pętla zostanie przerwana ("return 1") i nie zostanie wywołana funkcja:

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

Ogólnie w załączonym fragmencie kodu słowo "continue" jest niekonieczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×