Skocz do zawartości
Mr.R

GTA:MP Zamknięty!

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, sprzedając tyle kopii GTA:V R* ma duże pole manewru, masz pieniądze to masz wszystko niestety. Jeśli ktoś może przetłumaczyć to poproszę, Projekt ma wystartować ponownie gdy R* zaprzestanie aktualizować GTA:O. No szkoda, jesteśmy zmuszeni grać w to coś dalej... 

9. November 2015


Hello Folks,


today, we write you broken-hearted.



Take2 Interactive Inc. have contacted us and they asked us to stop GTA:Multiplayer, because from Take2’s point of view GTA:MP is a rival of their business. Grand Theft Auto and all its content is produced by Rockstar Games Inc. and published and owned by Take2 Interactive Inc. We, as developers, respect other developer’s intellectual property and their legitimate interests. Rockstar’s developers have invested so much time to create this beautiful game. We have repeatedly stated our position: We are not going to cross this line, we won’t damage them. 

This was not an easy descision to make, because we have worked more than 2 years on GTA:Multiplayer. A lot of new friendships are created through it and we all have learned a lot during that time. 

We clearly see that this may not only result in problems for us, the mod creators, it even may result in a Social Club ban for you, and this is something we do not want to be responsible for. We always respected the copyright of others, and we will not stop doing so. 

And thats their right. And rightfully. They have to protect their own interests and those they have planed for GTA:O and further GTA games. 

This may sound now that we never got supported and everything is a lie. If you think so now, that’s not true. We were in contact with Rockstar Games and got feedback from them. But you have to see that Take2 Interactive Inc. is the publisher and Rockstar Games only the developer. 

We have never endorsed piracy, infact we encouraged the buying of the game and never touched Rockstar Social Club as other modifications did or still do. 

We had a great time being able to develop GTA:Multiplayer, we implemented Javascript and Node.js with a dynamic Scripting system which supports all OOP scripting languages, Chromium Embedded Framework, own network library and more. 

All we ever wanted is to increase the experience and gameplay feeling of Grand Theft Auto V, we tried, we did our best, we were close to a release, but unfortunately we were not able to make it. 

May a lot of you now think everything was a lie, scam and whatever, but watch our last video and see the prove, that we weren’t fake and that we were really close: 

http://www.twitch.tv/gtamultiplayer/profile/highlights
https://www.youtube.com/channel/UC13x8ujr2JictFvUFITYyMA

We will not release source code as other people could use the program code to create a GTA:Multiplayer clone and we would cause more problems for the community. This is not something we want and ever wanted to be GTA:Multiplayer. 

The last section is the diffcult one. We have to say good bye. But before we are going to become a memory, we want to say “Thank you!” to everyone,namely we thank: 

- Rockstar Games (for the beautiful game)
- The Chromium Team
- The Chromium Embedded Framework Team
- The Node.js Team
- The Bass Library Team
- Valve (Steam)
- NTAuthority (even if we … let’s say we had our problems)
- The whole community spending a lot of time and money into this project.


Good bye, may the force be with you,
ex GTA:MP Team
Alexander “xforce” G.
Martin “Bit” K.
Jan “Waffle” C.
Aaron “AaronLad” K.
Jan “Freaky” S.
Martin “funkrusha“ S.
Michael “eXchange” N.
Sebastian “Sebihunter” M.
Benjamin “Raptor” G.
Malte “MiniYoda” S.
Paul “Arkensor” L.
Tobias “Atrox“ H.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Ludzie,


Dziś piszemy Ci złamanym sercem.



Take2 Interactive Inc nie skontaktował się z nami i poprosił nas, aby zatrzymać GTA: Multiplayer, ponieważ z punktu widzenia Take2 w GTA: MP jest rywalem ich działalności. Grand Theft Auto i wszystkie jego treść jest produkowany przez Rockstar Games Inc. i publikowane i własnością Take2 Interactive Inc. My, jako deweloperzy, poszanowania własności intelektualnej innych dewelopera i ich uzasadnionych interesów. Programiści Rockstar zainwestowały tak dużo czasu na stworzenie tej pięknej gry. Wielokrotnie zaznaczono pozycję: Nie zamierzamy przekroczyć tej linii, nie będziemy ich uszkodzenie.

To nie była łatwa descision zrobić, bo pracowaliśmy ponad 2 lata na GTA: Multiplayer. Wiele nowych przyjaźni są tworzone przez nią i wszyscy nauczyliśmy się wiele w tym czasie.

Widzimy wyraźnie, że to nie może prowadzić tylko do problemów dla nas, z nowoczesnymi twórców, to nawet może doprowadzić do zakazu Social Club dla Ciebie, i to jest coś, czego nie chce być odpowiedzialna za. Zawsze przestrzegane prawa autorskie innych osób, i nie przestaniemy robić.

I to ich prawo. I słusznie. Mają do ochrony własnych interesów, a te mają zaplanowane na GTA: O, a pozostałe gry GTA.

To może wydawać się, że nigdy nie dostał wsparcie i wszystko jest kłamstwem. Jeśli uważasz, że tak i teraz, że to nieprawda. Byliśmy w kontakcie z Rockstar Games i dostał informację od nich. Ale trzeba zauważyć, że Take2 Interactive Inc jest Rockstar Games wydawca i developer tylko.

Nigdy nie poparła piractwa, to rzeczywiście jesteśmy zachęcani do zakupu gry i nigdy nie dotknął, jak Rockstar Social Club lub innych modyfikacji zrobił jeszcze zrobić.

Mieliśmy wspaniały czas, jest w stanie rozwinąć GTA: Multiplayer wdrożyliśmy Javascript i node.js z dynamicznego systemu skryptów, który obsługuje wszystkie języki skryptowe, Chrom OOP Wbudowany Framework, własną bibliotekę sieci i więcej.

Wszystko, co kiedykolwiek chciałeś jest zwiększenie doświadczenia i gameplay poczucie Grand Theft Auto V, staraliśmy, dołożyliśmy wszelkich starań, byliśmy blisko do wydania, ale niestety nie byliśmy w stanie to zrobić.

Może wielu z was teraz, że wszystko było kłamstwem, oszustwem i cokolwiek, ale oglądać nasz ostatni film i zobaczyć udowodnić, że nie były fałszywe i że byliśmy naprawdę blisko:

http://www.twitch.tv/gtamultiplayer/profile/highlights
https://www.youtube.com/channel/UC13x8ujr2JictFvUFITYyMA

Nie wyda kod źródłowy, jak inni ludzie mogą wykorzystać kod programu do tworzenia GTA: Multiplayer klon i chcemy spowodować więcej problemów dla środowiska. To nie jest coś, co chcemy i zawsze chciał być GTA: Multiplayer.

Ostatnia część jest diffcult jeden. Musimy się pożegnać. Ale zanim staną się pamięć, chcemy powiedzieć: "Dziękuję!" Dla wszystkich, a mianowicie dziękujemy:

- Gry Rockstar (dla pięknej gry)
- Chrom Zespół
- Wbudowany ramowa chromu Zespół
- The node.js Zespół
- Biblioteka Bass Zespół
- Zawór (parowa)
- NTAuthority (nawet jeśli ... powiedzmy, że mieliśmy problemy)
- Cała społeczność spędzać dużo czasu i pieniędzy na ten projekt.


Do widzenia, niech moc będzie z tobą,
ex GTA: MP drużyny
Aleksander "xforce" G.
Martin "Bit" K.
Jan "Wafel" C.
Aaron "AaronLad" K.
Jan "Zakręcony" S.
Martin "funkrusha" S.
Michael "wymiana" N.
Sebastian "Sebihunter" M.
Benjamin "Raptor" G.
Malte "MiniYoda" S.
Paweł "Arkensor" L.
Tobias "Atrox" H.

gooogle translate.

Edytowane przez GoPro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym sposobem rockshit stracił wiele w moich oczach, najpierw zapowiedzi wspierania modów przed premierą, potem nagłe banowanie kont za mody, gdyby wspierali mody od początku nie byłby dla nich taki wielki problem żeby stworzyć klienta do singleplayera do którego można bez problemu robić mody i do gta:o gdzie wszystkie mody są wyłączane (wtedy banowanie kont na gta:o było by uzasadnione bo to juz oczywiste że to są cheaty). Zrobili świetną robotę z optymalizacją na PC, gdzie gta na średnich działa u mnie na względnie słabym laptopie w 40fps'ach ale blokując najwiekszą nadzieje tej platformy, następcę SA:MP i MTA czyli GTA:MP i FiveM pogrążyli się całkowicie, ale podejrzewam że to nie jest wina rockstara tylko wydawcy który chce wychujać ludzi na ostatnie grosze bo wie że taka konkurencja, która była by w dodatku darmowa bo jest modem przyciągneła by wiecej graczy niz gta:o. Studio piękne ale wydawca to kurwa, sory za słowa ale inaczej tego sie opisac nie da :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle hejty na R*, a tak naprawdę to jedna z lepszych (jak nie najlepsza) firm robiąca gry. Większe gówno odwala Ubisoft i EA, a nikt tak nie marudzi. Było do przewidzenia, że R* coś z tym zrobi bo nie chcą stracić graczy na GTA Online przez jakiś badziewny multi dla piratów. Także tego. :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hejty zresztą zasłużone bo idą w złą strone, nawet nie wiesz ile jest hejtów na ubisoft i ea, tylko juz nikt nie zwraca na to uwagi, wiedzą ze robią ludzi w chuja i prawdopodobnie nic na to nie poradzą. Fakt może z hejtem na rockstara trochę przesadziłem, bo studio robi naprawde dobre gry, ale prawdopodobnie wydawca naciska na takie posunięcia, nie widze zadnej zabawy z oryginalnym gta:o, brak autorskich gamemodów których obecność przedłużyła by żywotność sieciowego gta o naprawde wiele lat (patrz SAMP i MTA). Oryginalny multiplayer upadnie dużo szybciej realizując wizję twórców, moim zdaniem lepiej zrobić singleplayer, jakąś podstawe multi i reszte zostawić społeczności, jeśli gra jest tego warta to napewno dzięki modom będzie żyła dużo dłużej niż oryginalna tylko z "wymysłami" autorów, dzięki modom każdy może znaleźć coś dla siebie :)

Edytowane przez SZajbuS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc cały czas coś jest tworzone, poczekamy aż Ruska nacja zajmie się tematem, ich nikt nie powstrzyma. Obiecujący projekt: GTAVMP 

Fakt, że niedawno wystartowali ale synchronizacja jest na obiecującym poziomie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szajbus, to jest celowe. Multi padnie, gdy wypuszczą GTA VI i dla wydawcy to więcej kasy, bo więcej graczy przejdzie wtedy na nową gre zamiast ciągnąć starszego multi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym że zapowiedzieli jakis czas temu ze narazie nie planują kontynuacji bo chcą wciąż rozwijać gta v, zresztą jak widać po tych dlc cała gra jest zrobiona w taki sposób żeby łatwo dodawać do niej nową zawartość, myślę ze na gta vi przyjdzie nam troche poczekać, a jak do momentu wyjscia gta vi mają w planach likwidować takie modyfikacje zastępujące gta:o to ja podziękuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu tu się dziwić, to raczej było pewne. Nikt nie pozwoli sobie podbierać pieniędzy i popularności, to samo zrobiło Activision w czasach gdy istniał jeszcze AlterIWnet, dopóki twórcy trzymali się starych gier na których Acti już nie zarabiało, wszystko było okej, gdy zaczęli pracować nad najnowszym (chyba) w tamtych czasach CoDem (był to chyba black ops lub mw3) momentalnie zmusili twórców AlterIWnet do zamknięcia i zaprzestania prac.

Każdy by prawdopodobnie postąpił tak samo na ich miejscu, zresztą to nie decyzja Rockstar bo oni sami pomagali przy tych projektach, jedynym "winowajcą" jest Take-Two Interactive.

Znając ludzi i tak nie powstrzyma to stworzenia multi, co najwyżej opóźni. Tak samo gdy Activision zamknęło AlterIWnet po kilku tygodniach powstały alternatywy, z tym że nie były już tak dopracowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj jakiegoś dennego ETSa z jakimś mało znanym producentem i wydawcą oraz małą ilością graczy do giganta jakim jest Rockstar i Take Two. Dla nich takie coś to pstryknięcie palcem, w ETSie pewnie kosztowałoby ich więcej zachodu niż ta gra jest warta. Wiadome też że każdy jest inny, niektórym wystarczy tylko to że na czymś trochę zarobią i się im to zwróci, jednak większość postara się zagarnąć wszystko a nawet jeszcze więcej, jeśli tylko może.
 To i tak nikogo nie powstrzyma, co najwyżej opóźni więc się nie martwcie, pewnie kod projektu jeszcze gdzieś żyje po cichu, a inni ludzie tworzą nowy.

Edytowane przez .silent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, .silent napisał:

Nie porównuj jakiegoś dennego ETSa z jakimś mało znanym producentem i wydawcą oraz małą ilością graczy do giganta jakim jest Rockstar i Take Two. Dla nich takie coś to pstryknięcie palcem, w ETSie pewnie kosztowałoby ich więcej zachodu niż ta gra jest warta. Wiadome też że każdy jest inny, niektórym wystarczy tylko to że na czymś trochę zarobią i się im to zwróci, jednak większość postara się zagarnąć wszystko a nawet jeszcze więcej, jeśli tylko może.
 To i tak nikogo nie powstrzyma, co najwyżej opóźni więc się nie martwcie, pewnie kod projektu jeszcze gdzieś żyje po cichu, a inni ludzie tworzą nowy.

Denny to ty jesteś. ;)

Wynaleźli fajny sposób. By zagrać musisz zarejestrować się za pomocą konta Steam, gdzie masz grę i pobrać wersję MP. Jak odpalasz grę dalej sprawdza czy masz grę na steam. I logujesz się danymi ze strony.

Ps.

Nie, nie da się tego obejść. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, żebym chciał się wtrącać ale piracka terraria podmienia stream_api.dll, które może zwrócić że posiadasz dowolną grę wykupioną  :P. Na wszystko są sposoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w ogóle co i jak jest w tej gierce bo nigdy w nią nie grałem ani nie zamierzam, ale jeśli multi w ETS2 wymaga oryginalnej gry i o to wam chodzi to mi chodzi o coś całkowicie innego, multi można dorobić do każdej gry, na zcrackowanej grze napisać modyfikacje która jakiekolwiek zabezpieczenia steama oleje i po prostu użyje własnego kodu do wszystkiego, tak powstał SAMP czy MTA w grze która w ogóle multi nie miała, to samo chcą zrobić w GTA V gdzie wbudowany tryb online jest dziadowski. Wszystko da się zrobić jeśli się tylko umie, komuś nie spodoba się multi to stworzy swoje i będzie ono darmowe. Tutaj najwidoczniej wydawcom GTA V nie spodobało się to że ktoś udostępni lepszy tryb multi niż sami twórcy, kompletnie za darmo.

Temat ETS2 mam głęboko w pewnym miejscu i już się nie wypowiadam bo szkoda mi czasu, rozmowa toczy się o GTA a nie jakiś czeskich ciężarówkach dla fanatyków.

 

PS, tej "denności" nie zamierzam komentować bo było by to zbyt denne ;)

Edytowane przez .silent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, bocian941 napisał:

Nie, żebym chciał się wtrącać ale piracka terraria podmienia stream_api.dll, które może zwrócić że posiadasz dowolną grę wykupioną  :P. Na wszystko są sposoby.

Tak, ale bez weryfikacji konta steam z grą (W przeglądarce), nie zalogujesz się w grze by zagrać i na www by pobrać grę.

11 minut temu, .silent napisał:

Nie wiem w ogóle co i jak jest w tej gierce bo nigdy w nią nie grałem ani nie zamierzam, ale jeśli multi w ETS2 wymaga oryginalnej gry i o to wam chodzi to mi chodzi o coś całkowicie innego, multi można dorobić do każdej gry, na zcrackowanej grze napisać modyfikacje która jakiekolwiek zabezpieczenia steama oleje i po prostu użyje własnego kodu do wszystkiego, tak powstał SAMP czy MTA w grze która w ogóle multi nie miała, to samo chcą zrobić w GTA V gdzie wbudowany tryb online jest dziadowski. Wszystko da się zrobić jeśli się tylko umie, komuś nie spodoba się multi to stworzy swoje i będzie ono darmowe. Tutaj najwidoczniej wydawcom GTA V nie spodobało się to że ktoś udostępni lepszy tryb multi niż sami twórcy, kompletnie za darmo.

Temat ETS2 mam głęboko w pewnym miejscu i już się nie wypowiadam bo szkoda mi czasu, rozmowa toczy się o GTA a nie jakiś czeskich ciężarówkach dla fanatyków.

 

PS, tej "denności" nie zamierzam komentować bo było by to zbyt denne ;)

Więc widzę słynna postawa cebuli. Nie znam się, to się wypowiem. ;)

 

Może jak by zrobili taką weryfikację to może by się tak nie pluli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się wypowiadam ciągle na temat GTA, ktoś jedynie zmienił temat na ETS2 więc powiedziałem co myśle, widze że uraziłem Cię wielki fanboju ciężarówek, może lepiej idź sobie pojeździj.

W tym temacie nie chodzi o żadne weryfikacje ani inne g_wna tylko o modyfikacje wprowadzającą całkowicie niestandardowy tryb MP który z grą ma tylko tyle wspólnego że wykorzystuje jej świat. Wróćcie wreszcie do  tematu.. Rockstar może sobie robić niewiadomo jakie zabezpieczenia ale jeśli ktoś dorobi do gry to czego oni nie potrafili/nie chcieli to nie będą nad tym mieli żadnej innej kontroli jak tylko wymuszenie zamknięcia projektu, co też zrobili. Wiadome jest że gdy większość funkcjonalności stoi po stronie serwera lub jeszcze czegoś innego (np. battlelog) to ominięcie jest niemożliwe lub praktycznie niemożliwe (czasem znajdują się sposoby, np. wykorzystanie dziury w kodzie)

Wtedy wchodzą panowie którym to się nie podoba i tworzą swój multi który znosi wszelkie ograniczenia i jest darmowy i właśnie o tym jest temat, nawet do Battlefielda 3 który korzysta z battleloga kiedyś prowadzone były prace nad jakimś "pirackim" multiplayerem jednak chyba ich zaprzestano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×