Skocz do zawartości
Walvon

[ROZWIĄZANY]TextDraw

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, mam problem a mianowicie chodzi o to, że nie pokazuje mi sie textdraw na ekranie gdy użyje odpowiedniej komendy. Szukałem szukałem i moim zdaniem nic nie pominąłem.

A tu kod.

#include <a_samp>

new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;

//Kolory
#define Zolty 0xFFFF00FF
#define Niebieski 0x5BADFFFF
#define Zolty2 0xFFFFABFF
#define Czerwony 0xF50000FF
#define Bialy 0xFFFFFFFF
#define tf2 0x00C3FFFF
#define Zielony 0x05FF00FF
#define pdc 0x00C3FFFF
#define Niebieski2 0x6400FFFF

#if defined FILTERSCRIPT

public OnFilterScriptInit()
{
	print("\n--------------------------------------");
	print(" By Walvon");
	print("--------------------------------------\n");
	Textdraw0 = TextDrawCreate(18.000000, 263.000000, "Inwazja Robotow");
	TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, -1);
	TextDrawFont(Textdraw0, 1);
	TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 3.199999);
	TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
	TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1);
	TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
	TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);

	Textdraw1 = TextDrawCreate(20.000000, 300.000000, "/ir");
	TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
	TextDrawFont(Textdraw1, 2);
	TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.700000, 2.000000);
	TextDrawColor(Textdraw1, -65281);
	TextDrawSetOutline(Textdraw1, 1);
	TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
	TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
	return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
	return 1;
}

#else

#endif

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
	return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
	return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/start ir", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
		if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, Czerwony, "Nie jestes administratorem.");
		SendClientMessage(playerid, Zielony, "Wystartowales ''Inwazja Robotow''");
		
		SendClientMessageToAll(Czerwony, "Administrator wystartowal zabawe ''Inwazja Robotow''");
		TextDrawShowForAll(Textdraw0);
		TextDrawShowForAll(Textdraw1);
		return 1;
	}
	return 0;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{

	return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
	return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
	return 1;
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma potrzeby tego usuwania,ponieważ to jest skrypt i nie przeszkadza to.

#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
//Kolory
#define Zolty 0xFFFF00FF
#define Niebieski 0x5BADFFFF
#define Zolty2 0xFFFFABFF
#define Czerwony 0xF50000FF
#define Bialy 0xFFFFFFFF
#define tf2 0x00C3FFFF
#define Zielony 0x05FF00FF
#define pdc 0x00C3FFFF
#define Niebieski2 0x6400FFFF
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
    print("\n--------------------------------------");
    print(" By Walvon");
    print("--------------------------------------\n");
    Textdraw0 = TextDrawCreate(18.000000, 263.000000, "Inwazja Robotow");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, -1);
    TextDrawFont(Textdraw0, 1);
    TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 3.199999);
    TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
    TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1);
    TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
    TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
    Textdraw1 = TextDrawCreate(20.000000, 300.000000, "/ir");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
    TextDrawFont(Textdraw1, 2);
    TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.700000, 2.000000);
    TextDrawColor(Textdraw1, -65281);
    TextDrawSetOutline(Textdraw1, 1);
    TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
    TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
#else
#endif
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    return 1;
}

CMD:startir(playerid, params[])
{
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, Czerwony, "Nie jestes administratorem.");
        SendClientMessage(playerid, Zielony, "Wystartowales ''Inwazja Robotow''");
        
        SendClientMessageToAll(Czerwony, "Administrator wystartowal zabawe ''Inwazja Robotow''");
        TextDrawShowForAll(Textdraw0);
        TextDrawShowForAll(Textdraw1);
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
    if(!success)
    {
        SendClientMessage(playerid, CZERWONY, "Nie ma takiej komendy!");
        return 1;
    }
    return 1;
}

Spróbuj.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usuń to: Powinno działać

#if defined FILTERSCRIPT

//oraz

#else 

#endif

52321981.jpg

 

Nie ma potrzeby tego usuwania,ponieważ to jest skrypt i nie przeszkadza to.

 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
//Kolory
#define Zolty 0xFFFF00FF
#define Niebieski 0x5BADFFFF
#define Zolty2 0xFFFFABFF
#define Czerwony 0xF50000FF
#define Bialy 0xFFFFFFFF
#define tf2 0x00C3FFFF
#define Zielony 0x05FF00FF
#define pdc 0x00C3FFFF
#define Niebieski2 0x6400FFFF
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
    print("\n--------------------------------------");
    print(" By Walvon");
    print("--------------------------------------\n");
    Textdraw0 = TextDrawCreate(18.000000, 263.000000, "Inwazja Robotow");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, -1);
    TextDrawFont(Textdraw0, 1);
    TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 3.199999);
    TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
    TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1);
    TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
    TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
    Textdraw1 = TextDrawCreate(20.000000, 300.000000, "/ir");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
    TextDrawFont(Textdraw1, 2);
    TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.700000, 2.000000);
    TextDrawColor(Textdraw1, -65281);
    TextDrawSetOutline(Textdraw1, 1);
    TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
    TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
#else
#endif
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    return 1;
}

CMD:startir(playerid, params[])
{
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, Czerwony, "Nie jestes administratorem.");
        SendClientMessage(playerid, Zielony, "Wystartowales ''Inwazja Robotow''");
        
        SendClientMessageToAll(Czerwony, "Administrator wystartowal zabawe ''Inwazja Robotow''");
        TextDrawShowForAll(Textdraw0);
        TextDrawShowForAll(Textdraw1);
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
    if(!success)
    {
        SendClientMessage(playerid, CZERWONY, "Nie ma takiej komendy!");
        return 1;
    }
    return 1;
}

Spróbuj.

 

 

Nic na siłę, dodałeś za niego zcmd jak on sobie tego nie życzył, jaki to ma sens?

Na litość boską, siedzę sobie na tym forum, oglądam jaka drama w tych problemach, popijam herbatką i wybucham śmiechem.

Jest taka chwila.. kiedy ktoś wrzuca błahy ale niecodzienny problem, myślę - odpowiem, udzielę się raz na ten pieprzony tydzień. Przez te dwa posty wyżej nie wiem co myśleć o tym wszystkim. Myślałem, że pomagają ci co mają coś sensownego do wniesienia, sam nie wiem, zara odwiedzę regulamin działu..                    teraz mi się nie chce. 

Z całym szacunkiem, ale uwierz mi, lepiej dla niego aby skasował te warunki definicyjne, dla jego dobra, aby nie stwarzać więcej problemów. Bo widzisz.. po co mu definicje skoro on wie, że to będzie skrypt, skasował GM'owe callbacki. Twój kod także nie zadziała, masz dużo czasu, sprawdź. Jeśli chcemy żeby tamto zadziałało 'po waszemu' to wystarczy dodać w ważnym miejscu to:

#define FILTERSCRIPT //to musimy dodać :(
#if defined FILTERSCRIPT //to tylko po to aby wiedzieć gdzie, czyli nad tym.

kil meh

Edytowane przez Mati_(POL)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×