Skocz do zawartości
reviser.

[ROZWIĄZANY]Obiekty w wybieralce

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pewien problem z obiektami w wybieralce.
A więc zrobiłem sobie obiekty, wybieralke wszystko ładnie działa ale teraz chciałbym usunąć obiekty gdy gracz się zespawnuje.
Jak mam to zrobić? stworzyć tablicę przykładowo new obiekty [max_players]; a później do obiektów dopisać na początku obiekty[playerid] = .... ?
I co później ? (Obiekty dodałem do ongamemodein)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, to akurat wiem.
Ale mogę wykonać np to tak, że zrobię sobie np. createobject stock a w nim obiekty, potem w ongamemodein wkleje createobject(); a jeżeli będę chciał usunąć obiekty to zrobię taki sam stock tylko ze zamiast createobject dam destroyobject i taki sam stock tylko ze zmienie na np deleteobject i wkleje np do onplayer spawn, zadziała jakoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno, jeśli można postawić i usunąć obiekt dla pojedynczego gracza.

 

Może lepiej zrobić je w innych światach niż domyślny i przypisywać graczom z wybieralki VW o wartości id.

Edytowane przez Skrypter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra powiedzmy, że mam inny pomysł. Zostawię sobie te obiekty na sylwester. Teraz mam problem ponieważ mam w obiektach szybę i widać ją tylko ze środka, jeżeli patrzymy z zewnątrz to w ogóle ich nie widać.
Tam była taka opcja, że widać obiekty dwu stron i zaznaczyłem "true" niestety na serwerze widać tylko ze środka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Góra

 



#define ILOSC_OBIEKTOW 1

new pObjectWyb[MAX_PLAYERS][ILOSC_OBIEKTOW];

 

#define DestroyObjectWyb(%0); if(GetPVarInt(%0, "PokazaloObiekty")) { for(new i; i != ILOSC_OBIEKTOW; i++) DestroyPlayerObject(%0, pObjectWyb[%0][i]), SetPVarInt(%0, "PokazaloObiekty", 0);}

OnPlayerRequestClass 

if(!GetPVarInt(playerid, "PokazaloObiekty")) 
{
 pObjectWyb[playerid][0] = CreatePlayerObject(playerid, modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);

pObjectWyb[playerid][1] = CreatePlayerObject(playerid, modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);

SetPVarInt(playerid, "PokazaloObiekty", 1);

}

OnPlayerDisconnect oraz OnPlayerRequestSpawn : 

 

DestroyObjectWyb(playerid);

 

Cała filozofia, bajo.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×