Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ByczekTV

[KOSZ]Ktoś pomoże? ;d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż postanowiłem napisać GM Truck/RP .
 Jestem początkujący, więc wszystkiego nie wiem.
 Czy ktoś mógłby mi tu wypisać tak jakby podstawy pisania takiego GM?
 Tzn: NP. Kiedy wpiszę /faq wyświetlają mi się informacje, ale na czacie, nie wiem co zrobić, aby były one w GUI.
Może dam tego kod; >>Klik<<

No ale nie chodzi mi tylko o GUI , Chodzi mi też NP. Jak mogę zrobić blokadę Pojazdu (Policja do Radiolek, a gracz nie, itp).

Chodzi mi także o np... blokada skinów, ja teraz mam, że normalnie są textdrawy po wybraniu któregoś skina, no ale.. gdy gracz wybierze skina np Policja, nie będąc w owej frakcji Dostaje kicka, ja natomiast bym chciał, aby się wyświetlało np w GUI, czy też jako textdraw ,,Nie jesteś Policjantem!" Albo ,,Nie jesteś w tej frakcji!"

No i chodzi mi także o różne podstawy, które powinny się znaleźć w owej mapie.

NP. System załadunków to zrobię wedle jakiegoś poradnika, tak jak większość systemów, które będą należały do mojej mapy (Muszę się jeszcze wiele nauczyć ).

Hmm.. CO jeszcze (NAPRZYKŁAD) bym mógł prosić..

No nie wiem, ale raczej czytelnik zauważy o co mi chodzi, poprostu jak bym mógł wykonać takie podstawy tej mapy.

Mam naprzykład komendę /zmieńrangę, /faq, ale jak wcześnej wspomniałem, chciałbym aby była ona w GUI (nie umiem tego zmienić)

Albo np. zapis hasła gracza w pliku (Już informacje zapisują się w folderze ScriptFiles - Gracze ,  (Nie myślcie sobie, że chcę znać ich hasła, chodzi mi o to, że na 4um będzie możliwość wniosku o odzyskanie hasła. No ale skąd ja je wezme?! ;)