Skocz do zawartości
PsT-dm.eu

[ROZWIĄZANY]Samp i jego (nie)zabezpieczenia

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Znacie jakieś metody ustrzeżenia się kradzieży obiektów? Osobiście przetestowałem kilka metod które przyszły mi do głowy, ale i tak to nie przenosi pozytywnych rezultatów. Obiekty i tak kopiują się w całości.. Co prawda, testów dokonywałem na sampie 0.3z z recorderem pasującym do wersji R1 ale sposób działania jest chyba taki sam. Czy dłubanie w streamerze jest jakimś wyjściem? Czy gdzieś już zostało to zabezpieczone? Nie widzi mi się za bardzo tracić kilkaset godzin pracy na obiektach

Edytowane przez PsT-dm.eu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem to prawdopodobnie to : 

lecz nie mam pojęcia czy dotyczy to też wersji 0 3 7 . Spróbuj. 

PS: Raczej wątpie żeby ktoś chciał kopiować obiekty z waszego pseudo serwera :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Lagowy napisał:

Z tego co słyszałem to prawdopodobnie to : 

lecz nie mam pojęcia czy dotyczy to też wersji 0 3 7 . Spróbuj. 

PS: Raczej wątpie żeby ktoś chciał kopiować obiekty z waszego pseudo serwera :P

Ps. "programisto" jak tam twoje serwery i akcje z PAULĄ? Widzę ewoluujesz. xD

Pamdex Streamer odpada. Przy tej ilości teksturowanych obiektów pojawiają się problemy ze stabilnością. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety żaden streamer nie pomoże, możesz co najwyżej polatać z "kopiarką" po "czołowych serwerach" i sprawdzić czy gdzieś Cię zbanują / nie będziesz w stanie skopiować obiektów. Wtedy kontakt z administracją w jaki sposób się zabezpieczyli bo potrzebujesz na prywatny serwer. Oficialnie samp zabezpieczenia nie posiada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, PsT-dm.eu napisał:

Ps. "programisto" jak tam twoje serwery i akcje z PAULĄ? Widzę ewoluujesz. xD

Pamdex Streamer odpada. Przy tej ilości teksturowanych obiektów pojawiają się problemy ze stabilnością. 

 

W takim razie bez edycji plugina raczej sie nie obejdzie (o ile chcesz korzystac z streamera Incognita), bo raczej w kodzie pawn tego nie zrobisz. Bo jak? Nie da rady :)

A bardzo dobrze, wszystkie były z własnym gamemodem jak na razie a nie z PP'ką edytowaną z internetu jak to tam u was jest :P PS: Pauli nie ma od 3 lat, ou jak przykro hahaa ;D. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się przed tym zabezpieczyć na 100%, w żadnej grze. W końcu informacje o nowym obiekcie muszą tak czy siak zostać wysłane do gracza żeby on ten obiekt utworzył, to już wystarczy żeby go sobie zapisać do jakiegoś pliku i potem go sobie wrzucić na swój serwer. Streamer może jedynie utrudnić o tyle że obiekty będą wysyłane do gracza jedynie gdy znajdzie się on w ich obszarze, ale to tylko utrudnienie a nie żadna blokada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabezpieczenia na to wyglądają przykładowo tak: obiekt tworzony jest w jakiejś losowej pozycji np { 0.0, 0.0, 0.0} i info o obiekcie wysyłane jest do gracza, następnie ustawiana jest poprawna pozycja obiektu przez SetObjectPos, wtedy takie typowe MapRecordery z neta zapiszą tylko samo stworzenie obiektu, zmiany pozycji natomiast nie uwzględnią. Gdy ktoś uprze się by skopiować obiekty to nie będzie to żadną przeszkodą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×