Skocz do zawartości
Profit

[Zapowiedź] RevGames.eu

Rekomendowane odpowiedzi

xjwH2gL.png

Witaj! RevGames to projekt serwera RolePlay, który oficjalnie powstał 23 stycznia 2016 roku, natomiast jego prototyp (skrypt, miejsce rozgrywki oraz koncepcja) miał swój początek już ponad rok temu. Jest to reaktywacja znanego swego czasu projektu - qGames.eu. Na qGames miasto również było tworzone od zera - jednakże miało wiele wad "wrodzonych", przez które rozgrywka nie mogła toczyć się po naszej myśli, między innymi auta spadające pod tekstury itp. Tym razem wystrzegliśmy się wszelkich błędów tego typu. Od tamtego czasu administracja projektu nabywała nowe doświadczenia chcąc udoskonalić projekt do możliwości podstawowej gry bez przeszkód w postaci niedopracowań. Temat ten powstaje w możliwie jak najbardziej zwięzły sposób, by uniknąć nagromadzenia zbyt wielu informacji w jednym wątku. O swoich poczynaniach nad skryptem gry oraz miejscem rozgrywki chcemy na bieżąco informować graczy przez okres przygotowawczy (prawdopodobnie tydzień do beta-testów oraz dwa tygodnie do startu serwera) poprzez newsy na naszej stronie internetowej.

 

5x11X1H.png

 

Skrypt gry przygotowywany jest przez eVo - programistę, który pracuje z nami od wielu lat jak cały dotychczasowy skład administracji - przez co mamy do siebie zaufanie oraz możliwość szybkiego kontaktu w nagłych przypadkach. Nie był on pisany od zera, jednakże przeszedł gruntowne zmiany, które pozwoliły przygotować skrypt pod realia RevGames. Uprzedzamy osoby, które zniechęciły się poprzednim zdaniem - nie jest to honest ani żadna jego przeróbka. Jest to również skrypt, który stosowany był na qGames.eu, czyli poprzedniej edycji tego projektu. Do skryptu gry przygotowaliśmy panele gracza, które już teraz dostępne są na naszym forum. Nie chcemy zbyt wiele zdradzać na temat skryptu. Po zrzuty ekranu ze skryptu gry jak i miejsca rozgrywki zapraszamy na forum - do aktualności.

 

Bl1Zooq.png

 

Miejsce rozgrywki to nasz czarny koń projektu - jest to miasto tworzone całkowicie od początku z obiektów dostępnych w GTA na terenie byłego Fort Carson. Jest to proces dosyć trudny - jak wiadomo R* tworzyło tekstury oraz obiekty pod siebie, przez co mają one wiele niedociągnięć oraz po prostu nie pasują do każdego miejsca, przez co jest to utrudnione zadanie. To układanie miasta z klocków, które do siebie nie pasują przez co mogą mieć miejsce pewne niedociągnięcia, ale myślę że jest to do przełknięcia. Nie chcieliśmy narzucać miejsc gry poszczególnych grup społecznych, głównie organizacji przestępczych - przez co przygotowaliśmy kilka miejsc, w których takowe mogą się osiedlić - od zamkniętego zaułku w ścisłym centrum, poprzez parking do zlotów dla organizacji zmotoryzowanych, klimatyczne przyczepki kempingowe na obrzeżach, do osobnego miasta za wodą. Organizacje publiczne mają przydzielone z góry siedziby - ze względu na specyficzne budynki dla owych frakcji. Postaraliśmy się oszczędzać na obiektach - by zaoszczędzić lagów osobom z gorszymi komputerami. Chcielibyśmy, by klimat gry nie był narzucony przez administrację - a tworzony przez Was samych.

 

ZcmIMzM.png

 

Beta-testy serwera SA:MP planowane są na niedzielę (31.01.2016) w godzinach 18:30-22:00 w celu testu wydajnościowego skryptu gry, natomiast start prawdopodobnie tydzień później - w sobotę 6 lutego o godzinie 18:00. Zapraszamy już teraz na nasze forum w celu zarejestrowania konta globalnego oraz tworzenia postaci, jak również przeglądania aktualności i kibicowania nam w pracy nad miejscem rozgrywki naszego wspólnego (wkrótce) serwera - RevGames.eu

HostName: RevGames.eu
Address:  188.68.237.8:7777
Players:  x / 500
Mode: rGames v0.1

Forum: http://www.RevGames.eu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×