Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Virelox

[KOSZ][ZAPOWIEDŹ] MultiServer.pl

Rekomendowane odpowiedzi

logoms.png.2de6fcce2ba0302b61127a431f718

Witajcie!
Większość zapewne jest przekonana że mamy zamiar zrobić kopię serwera który jest na SAMP na platformę MTA.
Otóż nie, chcemy stworzyć zupełnie coś innego, dlatego że chcemy w pełni wykorzystać funkcjonalność jakie daje nam MTA.
Co do całego planu serwera co i jak wszystko będzie funkcjonować nie chcemy zdradzać od razu, wszystkie informacje będą przekazywane wraz z kolejnymi postami dotyczącymi postępu prac nad serwerem. Jedynie co możemy powiedzieć to chcemy stworzyć zupełnie nowy tryb gry zbliżony do serwerów RP, RPG, lecz na swoich zasadach. Zapewne fanatycy DM się zawiedli ale nie mają do tego powodów ponieważ dla nich też znajdzie się miejsce. Również chcemy dostosować serwer do graczy dlatego czekamy na wszelkie propozycje jak i sugestie które możecie napisac na naszym forum.

To co zobaczycie jest to panel logowania i rejestracji. Panel ten jest renderowany za pomocą funkcji DirectX znanego wam już z wielu gier, dzięki któremu podczas renderowania wielu elementów graficznych czy to hud, interfejs, czy nawet ten panel logowania, serwer zachowa stabilność. DirectX jest bardzo przydatną funkcją szczególnie gdy... UWAGA! Robimy własny interfejs! Wszelkie elementy takie jak hud, radar, interfejs czy inne panele zostaną przez nas wykonane od podstaw. Informujemy że gracz będzie mógł zapamiętać swoje dane podczas logowania aby nie logować się co każde wejście na serwer. Tak więc to by było na tyle o panelu, tak więc zobaczcie screeny.



mta-screen_2016-01-30_10-50-08.png
mta-screen_2016-01-30_10-50-10.png
mta-screen_2016-01-30_10-50-14.png
 


HUD który wam przedstawimy jest unikalny i wykonany przez nas od podstaw, najwięcej czasu zabrał nam pomysł, lecz pomysł przyszedł z czasem i o to jest nasz HUD.
Co do tego nie ma co się zbytnio rozpisywać ponieważ zawiera on podstawowe elementy takie jak życie, kamizelka, czy pojemność płuc, jedną nowością jest data i godzina która wyświetla się kółeczku, natomiast jeżeli gracz posiada broń i zacznie celować to godzina i data znika a na jej miejscu pojawia się nazwa broni oraz ilość amunicji. Mamy nadzieję że ten pomysł się wam sposoba ponieważ staramy się wykorzystywać dostępne nam miejsce nie koniecznie zasłaniając wam większość ekranu. Z innymi elementami będzie podobnie o których dowiecie się niebawem. Tak więc zerknijcie na screeny

 


hud_new.PNG
hud3.PNG

 


Już mieliście okazję zobaczyć HUD, ale nie zobaczyliście go w pełni ponieważ radar który nie był jeszcze gotowy, ale  już może ujrzeć światło dzienne. Co możemy powiedzieć o tym radarze, jak zauważyliście znacząco się różni od podstawowego radaru a nawet można powiedzieć że jest całkiem inny, radar jest w kolorystyce naszego hudu oraz jest wykonany przez nas od podstaw. Ciekawostką tego radaru jest to że możemy oddalać widok mapy oraz przybliżać, dodatkowo radar jest wyposażony w system GPS który informuje nas o bieżącej lokalizacji w której się znajdujemy.

 


radar1.png
radar2.png
radar3.png


Poniżej możecie zobaczyć licznik na którym znajdują się następujące elementy czyli podstawowy wskaźnik prędkości pojazdu, przebieg pojazdu, oraz że tak to nazwę minimalistyczna deska rozdzielcza w postaci ikonek które informują nas czy silnik jest uruchomiony, czy ręczny jest zaciągnięty oraz czy światła są włączone, no i oczywiście zaraz obok licznik paliwa który informuje nas obecnym stanie paliwa w naszym aucie.. Oprócz tych standardowych elementów po naciśnięciu klawisza shift licznik pojazdu zmienia się w tzw smartwatch który pokazuje dostępne interakcje jakie możemy wykonać pojazdem, obecnie jest to uruchomienie silnika, zaświecenie świateł, zaciągnięcie ręcznego, zamknięcie pojazdu, czy zapięcie pasów bezpieczeństwa dzięki którym podczas wypadku nie otrzymamy żadnych obrażeń, oprócz tego interakcje jest wyposażona w bardzo przyjazne animacje której niestety nie ujrzycie na screenach, ale myślę że nadejdzie ten moment gdzie będziecie mogli osobiście go sprawdzić.. Myślę że to tyle informacji na temat licznika czas abyście zerknęli na te zdjęcia.

 


licznik1.pnglicznik2.png
licznik3.pnglicznik4.png
licznik5.pnglicznik6.png
licznik7.pnglicznik8.png


To już by było na tyle co moglibyśmy wam pokazać w tej zapowiedzi, dziękuję że poświęciliście chwilę czasu na przeczytanie tej treści, tworzymy wam autorski serwer gdzie będziecie mogli w końcu zagrać w coś nowego, jeżeli jesteś zainteresowany to polub nasz fanpage aby być na bieżąco, czekamy również od was na propozycje i sugestie które możecie napisać na naszym forum, pponieważ chcemy w pełni dostosować serwer do Was, graczy.


Informacje o projekcie:

- Strona WWW: http://multiserver.pl
- Facebook: http://fb.com/multiserver
- Planowany start: ~1,5 miesiąca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli śmiesz twierdzić, że zapowiedź wypompowana w kosmos a praktyka będzie inna? :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Pietr napisał:

Czyli śmiesz twierdzić, że zapowiedź wypompowana w kosmos a praktyka będzie inna? :D 

 

Źle mnie zrozumiałeś, chodziło mi o to że kolega nie wbije na serwer bo jest to zapowiedź i serwer nie jest otwarty :D

 

 

 

main6.png

Witajcie!
Dzisiaj prezentujemy wam kolejny news dotyczący "scoreboard" czyli listy graczy którą możecie zobaczyć pod klawiszem "tab".
Co do tego to nie ma bo się zbytnio rozpisywać, na zdjęciu zobaczymy id gracza, nick gracza, ping oraz multiPoints.
Co to są multiPoints? multiPoints to są punkty doświadczenia które będziemy zdobywać podczas gry, przykładowo za zdobycie jakiegoś osiągnięcia, za przegraną godzinę gry na serwerze, czy podczas globalnych eventów. Co do tych punktów to nie będzie można ich wydawać bo określają one doświadczenie gracza na serwerze, natomiast niektóre elementy w grze będą wymagały zdobycia jakiejś tam ilości multiPoints aby uzyskać dostęp do funkcjonalności. Jakie to będą funkcjonalności jeszcze nie chcemy mówić. Oczywiście na zdjęciu będzie wydawać się mała ta tableka lecz warto tutaj zaznaczyć że będzie ona się rozszerzać w zależności od ilości graczy. Tak więc zerknijcie na poniżej zamieszczone zdjęcie.

 

screen.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie! 
Nadszedł ten dzień gdzie prezentujemy wam kolejnego newsa, dla osób które lubią szczegółowe informacje mam dobrą wiadomość natomiast dla osób co lubią zobaczyć sobie screeny z gry niestety mamy złą. Dzisiaj chcielibyśmy powiedzieć nieco o systemie radia na naszym serwerze.dlatego przedstawimy wam jedno zdjęcie które nie zbyt wam powie ale za to informacje które wam teraz przekażemy tak. No to dobrze tak więc zacznijmy. Tak więc stworzyliśmy że tak nazwiemy to swoimi słowami synchronizowane radio, co to oznacza otóż oznacza to że jeżeli jesteśmy właścicielem pojazdu i ustawimy sobie stację radiową pasażer do tego pojazdu wsiadający będzie dokładnie słyszał to co obecnie słuchamy, oprócz tego gdy podczas jazdy kierowca zmieni stację radiową również to zauważymy w postaci pojawiającego się napisu stacji radiowej oraz oczywiście zmiany słyszalnej przez nas muzyki. Kolejną funkcjonalnością radia jest to że jeżeli mamy otwartą szybę w aucie, osoby znajdujące się w pobliżu pojazdu usłyszą muzykę, lecz muzyka będzie stłumiona co da nam bardzo fajny efekt. 
Tworząc radio staraliśmy się dostosować do gustów każdego gracza tak więc nie dodaliśmy radia eska, rmf fm, czy radia zet, lecz dodaliśmy praktycznie większość znanym nam gatunków muzycznych opierającej się na radiu OPEN FM. Listę stacji radiowych przedstawimy wam poniżej.

Impreza 
Disco Polo 
Biesiada 
Popularne 
Polski Hip Hop 
Hip Hop 
Hip Hop Classic 
Dance 
Lata 90s 
Trance 
House 
Rock 
Heavy 
Metal 
Classic Metal 
Alternative 
Alternative Classic 
Elektroniczna 
Dubstep 
Reggae 
Retro
 

Jako że nie każdemu spodobał się ten pomysł na naszym forum dodaliśmy ankietę która o tym zadecyduje. Głos możecie oddać w tym temacie. 
http://multiserver.pl/topic/443-7-radio/


mta-screen_2016-02-13_13-08-10.png

Chcielibyśmy również podziękować tym którzy są z nami i wierzą w nas, jest to dla nas niezwykła motywacja która dodaje nam sił do kolejnych prac nad serwerem, tymczasem zapraszamy was do dyskusji na ten temat. 
Trzymajcie się!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Maku napisał:

Od razu zmniejsz rozmiary inferfejsu, bo ledwo co zacząłeś, a już widzę, że na końcu będzie tak:
22jvhfd.png

 

Hud juz raczej skończyliśmy i żadnych elementów już dodawać nie będziemy poza tym damy możliwość graczowi powiększania czy pomniejszania danych elementów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

main8.png

Witajcie!
Nadszedł ten dzień gdzie musimy zaprezentować wam kolejnego newsa z naszego serwera. Dzisiaj przedstawimy wam jak się zapewne domyśliliście system brudu. Jak wiemy w grze Grand Theft Auto San Andreas niektóre pojazdy były czyste a niektóre były brudne, teraz wygląd waszego pojazdu będzie zależny od was, możecie prowadzić się czystym pojazdem po mieście albo i brudnym to już zależy od waszego upodobania. Trochę to zabrzmiało jakbyście podczas kupna pojazdu mieli wybrać czy będzie brudny czy też nie, otóż od razu wytłumaczę. Po zakupieniu pojazdu domyślnie pojazd będzie czysty lecz z czasem oczywiście będzie nabierał brudu jeżeli będziemy jeździć po piaskach, czy po błocie czy po innych brudnych terenach San Andreas pojazd szybciej się zabrudzi i trzeba będzie udać się do myjni aby go umyć. Tak więc taki króciutki news ale myślę że was ucieszy i spodoba wam się system o którym wspomnieliśmy. Poniżej prezentujemy zdjęcia z poziomów brudu.

 

brud1.pngbrud1.pngbrud1.pngbrud1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

main9.png

Witajcie!
Nadszedł ten dzień gdzie prezentujemy wam kolejny news, w tym newsie zaprezentujemy wam pracę dostawcy pizzy w wersji beta. Przedstawiona praca którą ujrzycie teraz może znacząco się różnić na starcie serwera, może nie tyle różnić, co po prostu zostanie ulepszona.
W tym newsie nie zobaczycie screenów lecz film, niestety na filmie możecie ujrzeć duże lagi spowodowanym słabym sprzętem na którym film był nagrywany, jednakże nie jest aż tak źle i da się oglądać. Myślę że tutaj nie potrzeba opisywania tejże pracy ponieważ poniżej zamieszczamy film gdzie będziecie mogli sobie zobaczyć jak ta praca funkcjonuje. Tak więc życzymy miłego oglądania i zostawcie po sobie komentarz z opinią a może jakąś propozycją bądź sugestią.

 

 

 

main10.png
 

Witajcie!
Już dzisiaj prezentujemy wam kolejnego newsa dotyczącego postępu prac nad serwerem MTA, trochę nie pisaliśmy newsów, i większość myślała że coś jest nie tak, jednakże osoby które śledziły nas fanpage wiedziały że wszystko idzie w dobrym kierunku. W tym newsie zaprezentujemy wam poprawkę pracy dostawcy pizzy może będzie mało się różnić wizualnie ale za to ze strony kodu jest wiele poprawek które zabezpieczą pracę przed wszelkimi błędami. Kolejną pracą całkowicie nową którą zaprezentujemy jest to praca magazyniera i chyba nie musimy tłumaczyć na czym ona polega. Poniżej prezentujemy wam filmik także zapraszamy do oglądania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

main11.png

Witajcie!
Nadszedł w końcu ten dzień gdzie możemy ukazać wam kolejny postęp prac nad serwerem, tym razem zaprezentujemy wam całkiem coś innego, nie będzie to kolejna praca, chociaż są nowe prace które niebawem wam pokażemy, ale to co dzisiaj wam zaprezentujemy jest to system przedmiotów. System przedmiotów pozwoli graczom na swobodę gry na serwerze poprzez wymianę, handlowanie, czy nawet sprzedaż swoich rzeczy które mamy obecnie na postaci. Każdą swoją rzecz będziemy mogli schować na mapie np broń w krzakach, czy to w jakiś schowkach, sejfach, a nawet w bagażniku pojazdu, wszystko zależy od waszej kreatywności dlatego dajemy wam pole do popisu. Na poniższym filmie zaprezentujemy wam podstawowe funkcjonalności systemu przedmiotów gdyż z czasem będziemy go rozbudowywać ale to wszystko z czasem.
Tak więc zerknijcie na poniższy filmik a po oglądnięciu zapraszamy was do dyskusji na ten temat.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

main12.png

Witajcie!
Nadszedł dzień gdzie prezentujemy wam kolejnego newsa, sporo czasu minęło od ostatniego a wszystko dlatego że pracujemy obecnie nad systemami które wymagają sporo czasu. To co wam dzisiaj zaprezentujemy to system bankomatów, sama nazwa może nie zachęca ale sposób w jakim został wykonany jest zupełnie inny i unikalny. Myślę że nie ma co się zbytnio rozpisywać pora byście zobaczyli filmik który nagraliśmy specjalnie dla Was! No i po oglądnięciu prosimy o pozostawienie komentarza wraz z opinią a może i ewentualną sugestią.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Czas już na kolejnego newsa! W tym newsie przedstawimy Wam klub dyskotekowy gdzie będziecie mogli wydawać sobie zarobione pieniądze na alkohol i inne używki. W tym newsie zbytnio nie ma co opisywać bo to po prostu trzeba zobaczyć. Mamy nadzieję że spodoba Wam się klub także zapraszam do oglądania a następnie do dyskusji.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie!
Z dniem dzisiejszym otwieramy rekrutacje na następujące stanowiska:
 
- Beta tester
- Supporter
- Liderzy frakcji
- Los Santos Police Departament
- Los Santos Medical Center
- Los Santos Roadside Assistance
- Los Santos Taxi Corporation
 
Zapraszamy do składania podań

Pełny temat wraz z szybkimi linkami znajdziecie tutaj:
http://multiserver.pl/topic/688-otwieramy-rekrutacje/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×