Skocz do zawartości
Shiny

[Lua] Nie chcące się zmieniać stancje

Rekomendowane odpowiedzi

Joł. Ja wiem, że to dotyczy bardziej WoWa, że to zupełnie inne Lua które znamy z MTA, ale to nadal Lua.

Tak więc - w WoWie można tworzyć makra. Stworzyłem je więc, by zmieniać postaci stancje. I jest taki problem, że o ile stancje działają, tak - HEHE - kod napisany w Lua wypluwa dzikie błędy w Lua demo (a tylko tam mogę debugować, bo nie wiem gdzie WoW ma debugger).

Kod, którego używam nie jest jakiś ultra skomplikowany, ale jednak powoduje błąd taki, że nie zmienia mi ekwipunku.

if not T then local t,f={"B","W"};f:SetScript("OnEvent",function(g)UseEquipmentSet(t[g])end) end


I teraz - o ile sprawdziłem na Lua online demo - http://www.lua.org/cgi-bin/demo - kod i wywala mi taki błąd

input:1: attempt to index a nil value (local 'f')


Tak po zadeklarowaniu tablicy f i dopiero potem użyciu jej w poniższy sposób:

Wywala mi inny błąd:

Jakieś pomysły?

if not T then local t,f; f={"B","W"};f:SetScript("OnEvent",function(g)UseEquipmentSet(t[g])end) end
input:1: attempt to call a nil value (method 'SetScript')

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

metoda SetScript jest dostępna tylko w WoWie. W lua online demo nie ma dostępnej takiej metody i będzie wyświetlało błąd. Po wrzuceniu do WoWa nie tego błędu nie powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×