Skocz do zawartości
Jeaster

[ROZWIĄZANY]Błąd przy tworzeniu TextDraw'ów w Pawno.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przychodzę do was z problemem natury Pawn ;) kiedy dodaję Sobie textdraw powiedzmy Powitanie, wyskakują takie oto błędy

C:\Users\Tomek\Desktop\Server\gamemodes\testedmap.pwn(3) : error 031: unknown directive
C:\Users\Tomek\Desktop\Server\gamemodes\testedmap.pwn(30) : error 017: undefined symbol "Zolty"
C:\Users\Tomek\Desktop\Server\gamemodes\testedmap.pwn(66) : error 017: undefined symbol "powitanie"
C:\Users\Tomek\Desktop\Server\gamemodes\testedmap.pwn(67) : error 001: expected token: ";", but found "return"

Nie mam pojęcia o co może chodzić :D z Angielskiego trochę rozumiem ale zrobiłem wszystko tak jak na poradniku, i gdy próbuję odpalić serwer okienko CMD wyświetla się na przeszło 2 sekundy i wyłącza się

Wszystko co dodałem do kodu serwera niżej:

#difine Zolty xFFFF00FF

new Text:Powitanie;
new Text:TDMafia;
new Text:TDPolicja;

	//TextDrawy
	Powitanie = TextDrawCreate (250, 200, "Witamy na serwerze");
	TextDrawColor(Powitanie, Zolty);
	TextDrawFont(Powitanie, 1);
	TextDrawSetOutline(Powitanie, 1);
	TextDrawSetProportional(Powitanie, true);
	TextDrawLetterSize(Powitanie, 1, 7);

public OnPlayerConnect(playerid)
{
	TextDrawShowForPlayer(playerid, Powitanie);



public OnPlayerSpawn(playerid)
{
	TextDrawHideForPlayer(playerid, powitanie)

 

to teraz mam drugi błąd, zainstalowałem include'a i taki błąd mam :/

fatal error 100: cannot read from file: "colors"

nie rozumiem o co chodzi :D 

Edytowane przez Jeaster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#difine Zolty xFFFF00FF

Ech. Zamień na:

#define Zolty 0xFFFF00FF

 

Cytuj

I gdy próbuję odpalić serwer okienko CMD   wyświetla się na przeszło 2 sekundy wyłącza się.

Dziwisz się? Jeżeli kompilacja skryptu się nie powiodła, to pliku .amx nie ma. Tworzy się on gdy skrypt się poprawnie skompiluje. 

Edytowane przez troushx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, troushx. napisał:

#difine Zolty xFFFF00FF

Ech. Zamień na:


#define Zolty 0xFFFF00FF

 

Dziwisz się? Jeżeli kompilacja skryptu się nie powiodła, to pliku .amx nie ma. Tworzy się on gdy skrypt się poprawnie skompiluje. 

Właśnie nie mam tam żadnego #define bo wszystko usunąłem :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×