Skocz do zawartości
RebelianT

Przywrócenie kamery

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Zrobiłem ruchomą kamerę w OnPlayerConnect, tak dla ozdoby przy rejestracji, jednak po wybraniu Loguj lub Rejestruj graczowi nie pokazuje się wybierałka, żadnych przycisków do zmiany skinów, nic... Dodam jeszcze, że gracz może chodzić w miejscu wybierałki, ale kamera nadal pokazuje miejsce wybierałki... Jest jakiś sposób, by to naprawić? :/

Edytowane przez RebelianT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Poradziłem sobie, teraz mam kolejny problem.

Otóż, gdy gracz nie ma konta, kamera ładnie smiga, lecz gdy gracz ma konto tej kamery nie ma, zamiast tego jest widok na molo Los Santos? Ktoś coś wie, co trzeba zrobić, aby działała i przy rejestracji, i przy logowaniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały OnPlayerConnect

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://radioparty.pl/play/glowny_96.m3u");
    InterpolateCameraPos(playerid, 2167.816650, 1952.742553, 67.644004, 1483.116577, -1623.457397, 117.767868, 60000);
	InterpolateCameraLookAt(playerid, 2163.855957, 1951.049194, 65.105255, 1482.970092, -1628.322998, 116.625701, 20000);
    new Gracz [64];
    new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,PlayerName,sizeof(PlayerName));
    format(Gracz,sizeof(Gracz), KONTA ,PlayerName);
    if(dini_Exists(Gracz))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, LOGOWANIE, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Logowanie","tutajtresc.","Loguj","Anuluj");
    }
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, REJESTRACJA, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Rejestracja","tutajtresc","Zarejestruj","Anuluj");
    }
    return 1;
}

Ogólnie to chyba powinna cały czas ta kamera działać przy wejściu na serwer, ale tak nie jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

public OnPlayerConnect(playerid) KameraIntro(playerid);

KameraIntro(playerid)
{
	SetTimerEx("StartCamera", 100, false, "d", playerid);
	return true;
}

forward StartCamera(playerid);
public StartCamera(playerid)
{
	InterpolateCameraPos(playerid, 2167.816650, 1952.742553, 67.644004, 1483.116577, -1623.457397, 117.767868, 60000);
	InterpolateCameraLookAt(playerid, 2163.855957, 1951.049194, 65.105255, 1482.970092, -1628.322998, 116.625701, 20000);
	return 1;
}

 

A spróbuj może tak zrobić? Nie jestem pewny, czy to zadziała, ale zawsze można spróbować.

Edytowane przez Vandils.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×