Skocz do zawartości
RebelianT

Teleporty w GUI 1.0 & 1.1

Rekomendowane odpowiedzi

CGtIkK3.png

eAKogvq.jpg

 

Cześć! :P Przedstawiam Wam mój taki króciutki skrypt który dodaje teleporty w GUI, resztę można sobie dodać samemu, jeśli nie umiecie piszcie, a Wam pomogę :)

Komenda to /teleporty

Obecnie stworzone są 4 teleporty:

- Las Venturas

- Skok

- San Fierro

- Los Santos

 

DOWNLOAD 1.0:

https://www.solidfiles.com/v/eMx4jVVRPG2eg

 

Wersja 1.1

Nowe teleporty!

- Las Venturas

- Skok

- San Fierro

- Los Santos

- Piramida

- Skok2

- LVLOT

- Wiezowiec

- Wojsko

DOWNLOAD 1.1:

https://www.solidfiles.com/v/VVyv35K4KB8zw

 

Podziękowania dla @MrKacu13 za poprawę. ;)

 

Edytowane przez RebelianT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko okej, jednak mi nie pasuje to ułożenie kodu...

CMD:teleporty(playerid, params[])
{
	ShowPlayerDialog(playerid, teleporty, DIALOG_STYLE_LIST, "Teleporty", "Las Venturas\nSkok\nSan Fierro","Teleport", "Anuluj");
}

Pamiętaj o tym, że pisząc jakąkolwiek komendę trzeba zwracać wartość 1.

CMD:teleporty(playerid, params[])
{
	ShowPlayerDialog(playerid, teleporty, DIALOG_STYLE_LIST, "Teleporty", "Las Venturas\nSkok\nSan Fierro","Teleport", "Anuluj");
	return 1;
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O 20.03.2016o14:13, DrShadow napisał:

Rozumiem że ten skrypt może być pomocny dla początkujących, ale bez przesady..

Teleporty, Komendy, GUI jest podstawa i 10 letnie dziecko to zrobi..

Zawsze znajdzie się jakiś "pro elo pawner", który powie, że to prościzna, no ale cóż...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, RebelianT napisał:

Zawsze znajdzie się jakiś "pro elo pawner", który powie, że to prościzna, no ale cóż...

Ja na twoim miejscu bym podchodził inaczej do innych bardziej doświadczonych użytkowników od ciebie.

I tak można napisać to proście ja zrobiłbym to tak:

http://pastebin.com/kR53RTJy

 

Edytowane przez Skipper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyżej Ci przedstawił.

A jeżeli mówisz o @DrShadow to masz jego mapkę ReS. ;)

Ja tam szanuję każdą pracę.

Ale co nadzwyczajnego jest w tej, że wszystko wykonuje się po kliknięciu w dialogu?

Liczą się chęci. Więc + ja za pierwszy skrypt. A minus za wydawanie. Więc wychodzisz na 0. Jak by dawało dildosa po teleportacji to byś był jednego + na +. XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Pietr napisał:

Wyżej Ci przedstawił.

A jeżeli mówisz o @DrShadow to masz jego mapkę ReS. ;)

Ja tam szanuję każdą pracę.

Ale co nadzwyczajnego jest w tej, że wszystko wykonuje się po kliknięciu w dialogu?

Liczą się chęci. Więc + ja za pierwszy skrypt. A minus za wydawanie. Więc wychodzisz na 0. Jak by dawało dildosa po teleportacji to byś był jednego + na +. XD

Ty chory ... XD Pozniej postaram sie dodac wiecej teleportow, kto wie. Moze bedzie dildo xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak by nie było. Ale do gta nie mogę podejść na poważnie. I zawsze jakieś smaczki dodawałem. Nawet na serwerze DayZ. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Skipper napisał:

Ja na twoim miejscu bym podchodził inaczej do innych bardziej doświadczonych użytkowników od ciebie.

I tak można napisać to proście ja zrobiłbym to tak:

http://pastebin.com/kR53RTJy

 

Idz uderz glowa w sciane, za kazdym razem gdy wpiszesz komende tworzysz nowa tablice ktora i tak jest za duza. To nie sa dynamiczne teleporty zebys tak robil(chociaz nawet w dynamicznych sie tak nie robi) najlepiej stworzyc string globalny i w ongamemodeinit tworzyc liste teleportow.

4 godziny temu, Pietr napisał:

Wyżej Ci przedstawił.

A jeżeli mówisz o @DrShadow to masz jego mapkę ReS.

Z tego co widzialem to marna przerobka fulldm O.o , w tych czasach edytowac mape to jest nic, czyms jest zrobic swoja od podstaw. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×