Skocz do zawartości
RebelianT

Jak zrobić frakcje?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jako, iż jestem początkującym pawnerem nie wiem jak zrobić frakcje. Szukałem wiele poradników pod DINI, jednakże żadnego nie znalazłem. Wiem, że trzeba stworzyć new gTeam[MAX_PLAYERS]; ale kompletnie nie wiem co dalej zrobić. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

zamiast tego gGracz Możesz sobie nawet ustawić D_Jak_Dpa...

Zasada jest taka sama.

Tworzysz rangę i przydzielasz jej funkcje.

Edytowane przez Pietr

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czekam na inne propozycje. Wolałbym, żeby ktoś mi tutaj wytłumaczył.

Mam już pomysł, jeśli nie będę czegoś wiedział odezwę się.

Edytowane przez RebelianT

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wystarczy, 'new gTeam[MAX_PLAYERS];'

Teraz tak:

- Policja = 1

- Pogotowie = 2

Przy połączeniu gracza z serwerem ustawiasz 0 czyli żadna frakcja, robisz komendę na dodanie gracza do Policji i ustawiasz takiemu graczowi gTeam = 1. Zapisujesz to do bazy/czy tam pliku w danych gracza dodanego do Policji. Gracz wbija ponownie, wczytujesz dane i ustawiasz gTeam = wartość wczytana. Coś jeszcze?

Komendy dla gracza, a dla policjanta to już same warunki czy gracz ma gTeam == 1 czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@Nortal

Dzieki. O to mi chodzilo. Teraz takie pytanie. Jak zrobic ta komende na dodanie gracza do policji? :) jakby co robie w zcmd.

Druga sprawa, wiem ze to nie konkurs zyczen, ale jak mialby wygladac ten warunek czy gracz jest policjantem? :)

Edytowane przez RebelianT

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Naprawdę? Wystarczy obejrzeć poradniki Sim00na trochę poczytać poradników na tym forum (to co nas interesuje) i śmigasz w pawn. Prawie rok temu sam zaczynałem i kompletnie nic nie kumałem (tutaj nawet pierwszy temat). Tutaj zapodaje odpowiedni poradnik, Ciebie interesuje część 'warunki'.