Skocz do zawartości
EskeL

SendClientMessageToAdmins

Rekomendowane odpowiedzi

  Witam!

Powie mi ktoś w czym jest problem? A chodzi o to, gdy gracz wchodzi na serwer to zamiast pisać do admina o ip gracza to pisze do wszystkich graczy :/

 

 

 

 

 

  new String[255];
    format(String, sizeof(String), "(Połączenie) Gracz %s id %d dołączył do serwera. Witamy serdecznie!", PlayerName2(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, String);

    new AdminString[255];
    format(AdminString, sizeof(AdminString), "(Admin Info) Gracz %s (id %d, IP: %s) dołączył do  serwera!", PlayerName2(playerid), playerid, Player[playerid][IP]);
    SendClientMessageToAdmins(COLOR_GREY, AdminString);

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

   SendClientMessageToAdmin(kolor,string[])
    {
        foreach(Player,i)
        {
            if(Zalogowany==true && Global[gAdmin]>=1)
            {
                SendClientMessage(i, kolor, string);
            }
        }
        return 1;
    }

Edytowane przez Wi5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Wi5 napisał:

   SendClientMessageToAdmin(kolor,string[])
    {
        foreach(Player,i)
        {
            if(Zalogowany==true && Global[gAdmin]>=1)
            {
                SendClientMessage(i, kolor, string);
            }
        }
        return 1;
    }

Od kiedy to zmienna Zalogowany jest globalna? Przecież musi być przypisana do każdego z graczy.

SendClientMessageToAdmin(kolor,string[])
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(Zalogowany[i] == true && Global[gAdmin] >= 1)
        {
            SendClientMessage(i, kolor, string);
        }
    }
    return 1;
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stock SendClientMessageToAdmins(color, message)
{
	for(new i = 0; i <= GetPlayerPoolSize(); i++)
    {
    	if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i))
        	SendClientMessage(i, color, message);
    }
                                           
}

#Poprawione, jak kolega @Lesiu zauważył, zapomniałem o sprawdzaniu czy gracz jest adminem

Edytowane przez (◕‿◕)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O 17.04.2016 o 13:52, (◕‿◕) napisał:

stock SendClientMessageToAdmins(color, message)
{
	for(new i = 0; i <= GetPlayerPoolSize(); i++)
    {
    	if(IsPlayerConnected(i))
        	SendClientMessage(i, color, message);
    }
                                           
}

 

Jeszcze dorzuciłbym warunek sprawdzający czy dany gracz jest adminem. Np. z tablicy o graczu. Ale jeśli ktoś jest kumaty to sobie dorzuci. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×