Skocz do zawartości
Tweekaz

OnPlayerKey

Rekomendowane odpowiedzi

Ma się wykonywać jak nacisne TYLKO NUM8.
if (newkeys & KEY_ANALOG_UP)
{
	SendClientMessage(playerid,-1,"TEST1");
	zonepos[0][playerid] = zonepos[0][playerid] - MenadzerGracz[playerid][WielWpisaStre];
	GangZoneDestroy(zone);
	zone =  GangZoneCreate(zonepos[0][playerid] , zonepos[1][playerid], zonepos[2][playerid], zonepos[3][playerid]);
	GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0xFFFF0096);
}

Ma się wykonać jak nacisne spacje i NUM8
if  ( ( newkeys & KEY_SPRINT ) &&! ( newkeys & KEY_ANALOG_UP ) )
{
	SendClientMessage(playerid,-1,"TEST2");
	zonepos[0][playerid] = zonepos[0][playerid] + MenadzerGracz[playerid][WielWpisaStre];
	GangZoneDestroy(zone);
	zone =  GangZoneCreate(zonepos[0][playerid] , zonepos[1][playerid], zonepos[2][playerid], zonepos[3]		    [playerid]);
	GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0xFFFF0096);
}
A wykonuje się to i tamto wyżej ;/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
	if (PRESSING( newkeys, KEY_ANALOG_UP ))
	{
		//NUM8
	}
	else if (PRESSING( newkeys, KEY_ANALOG_UP | KEY_SPRINT ))
	{
		//NUM8 i Spacja (Spacja nie jest wykrywana w aucie i nie jestem pewien co do tego else tutaj)
	}
	return 1;
}

//Definicja
#define PRESSING(%0,%1) \
	(%0 & (%1))

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
if (HOLDING( KEY_SPRINT) && (PRESSING( newkeys, KEY_ANALOG_UP )))
		{		
			SendClientMessage(playerid,-1,"TEST2");
			zonepos[0][playerid] = zonepos[0][playerid] + MenadzerGracz[playerid][WielWpisaStre];
			GangZoneDestroy(zone);
			zone =  GangZoneCreate(zonepos[0][playerid] , zonepos[1][playerid], zonepos[2][playerid], zonepos[3][playerid]);
			GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0xFFFF0096);
		}
		else  if (PRESSING( newkeys, KEY_ANALOG_UP ))
		{
			SendClientMessage(playerid,-1,"TEST1");
			zonepos[0][playerid] = zonepos[0][playerid] - MenadzerGracz[playerid][WielWpisaStre];
			GangZoneDestroy(zone);
			zone =  GangZoneCreate(zonepos[0][playerid] , zonepos[1][playerid], zonepos[2][playerid], zonepos[3][playerid]);
			GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0xFFFF0096);
		}

Zamieniłem miejscami i odziwo działa

Edytowane przez Tweekaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×