Skocz do zawartości
Lagowy

[SPRZEDAM] Gamemod GPP v3 r2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam na sprzedaż gamemod GameParty Polska v3 r2*

Jest to ulepszona wersja która nie została jeszcze wypuszczona na GPP, zostały w niej naprawione bugi, poprawiona optymalizacja oraz zostały dodane dynamiczne wyścigi uliczne.

Gamemod pisany jest najnowszymi rozwiązaniami, składa się on z 51.000 linijek kodu które zostały przepisane na nowo w wersji r2. 

To co wyróżnia gamemod to dobre oraz innowacyjne systemy, dużo zabaw, aren, system pracy, system p ryb z plecakiem(do tego zapis ryb) , system Eventu OX(ten kto gral w metin wie o co chodzi) , rozbudowany system eventow , dynamiczny system teleportow , posiadlosci i innych dupereli.. Walizka, rozsypanki, matematyka , kody, odgadywanie pojazdu i inne mini gry. 

Dodatkowo rozbudowany system domkow, na waznosc - mozna nim zarzadzac i urzadzac jego wnetrze poprzez kupywanie przedmiotow/mebli za exp. 

System Prywatnych pojazdow - prywatne pojazdy, dodatkowo mozliwosc zainstalowania stalych neonow w pojezdzie. Caly panel zarzadzania pojazdem pod /pp , dodatkowo pojazd trzeba oplacac.

 

System gangow - rozbudowany system gangow , sparingi , bazy gangow do kupna za sms , lista online/offline czlonkow gangu.

Oraz duzo innych systemow ktorych nie pamietam.. W sumie, gamemod przez jakis okres serwer GPP na tym gamemodzie codziennie widywal po 50 graczy(a gamemod wtedy byl zbugowany).  

Gamemod sprzedaje kilku osobom, ale jest mozliwosc kupna na wylacznosc.

Cena gamemodu zostanie ustalona dopiero wtedy kiedy napiszesz.

Istnieje mozliwosc wgrania mapy na serwer jedynie z przerobka pod serwer , amx - wtedy cena bedzie mniejsza.

Caly gamemod opiera sie na mysql.

Kontakt: 

Gg: 23056396

 

Jezeli temat nie bedzie zgodny z regulaminem prosze moderatora o powiadomienie wtedy go poprawie.

Edytowane przez Lagowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety albo stety- dla kogo wygodniej. Nie lubie bawic sie na oddzielne includy dlatego napisany zostal w jednym pliku - ale wszystko jest bardzo uporzadkowane i poukladane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Syf, mieszanie kodu. ShowPlayerShowek? Zdecyduj się czy piszesz kod po polsku czy angielsku, wygląda to bardzo nieprofesjonalnie. Osobiście byłbym bardzo zniechęcony do kupna takiego kodu, aczkolwiek życzę powodzenia i liczę na to że dobrze to zoptymalizowałeś. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Kreiz napisał:

Syf, mieszanie kodu. ShowPlayerShowek? Zdecyduj się czy piszesz kod po polsku czy angielsku, wygląda to bardzo nieprofesjonalnie. Osobiście byłbym bardzo zniechęcony do kupna takiego kodu, aczkolwiek życzę powodzenia i liczę na to że dobrze to zoptymalizowałeś. ;)

Kod pisałem po swojemu, tak jak mi się podoba a nie komuś. Pozderki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, 99% map używa pluginu StrickenKid'a więc nie wiem o czym ty tutaj piszesz, mysql_fetch_row to nic innego niż zapisywanie wyniku zapytania do zmiennej, więc chyba coś ci nie pykło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem tego pisać, ale widzę, że czepiasz się każdego, kto napisze cokolwiek. On tylko napisał, że funkcja mysql_fetch_row nie należy do najnowszych rozwiązań, bo jest to plugin StrickenKid'a, który nie jest już wspierany od 2011 roku. Tymczasem w temacie piszesz, że "gamemode pisany jest pod najnowszymi rozwiązaniami", więc ma rację. Ustawianie HP i AP na 99 w celu wykrycia czitów też raczej nie należy do najnowszych. Zaprezentowałeś kilka zapytań MySQL, jedno rzuciło mi się zdecydowanie w oczy.

 

m_query("SELECT * FROM Fishes WHERE `uID` = '%d'", pData[playerid][accountID]);
mysql_store_result();
new rows = mysql_num_rows();
mysql_free_result();

 

To są błędy początkującego, po pierwsze pobierasz wszystkie dane tylko po to, aby pobrać ilość rekordów? Powinno być SELECT COUNT(*), po drugie na końcu brakuje LIMIT 1, bo już z tego kodu widać, że gracz może mieć tylko jeden rekord. Dwa ostatnie zapytania INSERT INTO/UPDATE można zamienić w jedno REPLACE INTO, tworzenie tablicy o wielkości 255, a użyte będzie: string 80 znaków + 3 integery. Używanie PVar'ów także nie należy do optymalnych rozwiązań. Tyle słów uwagi z jednego zdjęcia, aż się boję pytać o więcej kodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Lagowy napisał:

Chłopie, 99% map używa pluginu StrickenKid'a więc nie wiem o czym ty tutaj piszesz, mysql_fetch_row to nic innego niż zapisywanie wyniku zapytania do zmiennej, więc chyba coś ci nie pykło :D

Synu, to, że 99% map używa nie oznacza to, że jest to dobre rozwiązanie. :) Jest kilka nowszych odpowiedników, które nie będą wymagały aż tak ogromnego przepisywania kodu, a ich wydajność będzie nieporównywalnie lepsza. :)

 

Poza tym sam sposób opisywania funkcji jest śmieszny. "LoadPlayerSchowek". No come on, albo nazywamy wszystko po polsku albo po angielsku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem durnego czepiania się przez ludzi szczegółów. Każdy pisze jak mu się podoba - a skoro nie nie kupujesz gamemodu to po co komentujesz wygląd/nazwy funkcji jego kodu? Bez sensu. 

PS: Nie każdy zna tak dobrze angielski jak Ty Oskarku żeby wszystkie funkcje pisać po angielsku więc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irytują mnie durne komentarze typu, bo to jest napisane w języku polskim + angielskim, bo tablica jest trochę za duża.

 

4 godziny temu, EveR napisał:

Ale kod zajebisty, aż ciągnie do kupna ~ Fejk :D

Po co komentujesz, skoro nie jesteś zainteresowany gamemodem? Kod jak kod, dupy nie urywa - ale na pewno jest napisany lepiej niż 99% gamemodów udostępnionych w internecie(dodatkowo licząc wasze pseudo skrypty) 

 

Cytuj

 

Nie chciałem tego pisać, ale widzę, że czepiasz się każdego, kto napisze cokolwiek. On tylko napisał, że funkcja mysql_fetch_row nie należy do najnowszych rozwiązań, bo jest to plugin StrickenKid'a, który nie jest już wspierany od 2011 roku.

A ja nie chcę tego pisać - ale z tego co widzę to gamemod uG jest również pisany pod TEN SAM plugin, a wydaje mi się że jeszcze jakiś czas temu stał na nim twój serwer, MASAKRYCZNE LAGI POWODUJE TEN PLUGIN, ZERO OPTYMALIZACJI PRAWDA? :)

 

Cytuj

 

Ustawianie HP i AP na 99 w celu wykrycia czitów też raczej nie należy do najnowszych.

 

Może i do najnowszych nie należy - ale z pewnością należy do najskuteczniejszych a chyba o to chodzi, po za tym nigdzie nie pokazałem kodu z tego, więc skąd możesz wiedzieć czy w ogóle jest jeszcze to w tym gamemodzie?

 

Cytuj

 

To są błędy początkującego, po pierwsze pobierasz wszystkie dane tylko po to, aby pobrać ilość rekordów?

 

Tak, masz rację - błędy początkującego bo potrafię tylko podstawy w mysql, po za tym wszystko działa jak nalezy - więc nie wiem o co chodzi? Kod można napisać na różne sposoby, 

 

Cytuj

 

 tworzenie tablicy o wielkości 255, a użyte będzie: string 80 znaków + 3 integery. 

 

O cholerka! Dałem za dużą tablicę, powiększe sobie ją do 512 :<

 

Cytuj

 

Używanie PVar'ów także nie należy do optymalnych rozwiązań. Tyle słów uwagi z jednego zdjęcia, aż się boję pytać o więcej kodu.

 

Szczerze to jakoś nie przywiązuje do tego uwagi - chyba od początku kiedy Kalcor wprowadził PVar'y używam ich(0.3a?) , według mnie PVar'y mają bardzo dużo zalet(a przynajmniej dla mnie) - przyznaje jestem leniem i nie chce mi się dopisywać do enum'a nowej tablicy i to dlatego używam PVar'ów. Ale dane gracza oraz inne rzeczy które często się wykonują(bądź są w pętlach/timerach) daje w enum'ie. 

PS: Dokarmie trollów.

62496992812048091740.jpg

 

Czy jeżeli używam w kodzie takich ładnych nazw zmiennych to kod przestanie działać :< ? czy komputer mi wybuchnie? :/ 

 

Edytowane przez Lagowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Lagowy napisał:

Może i do najnowszych nie należy - ale z pewnością należy do najskuteczniejszych a chyba o to chodzi, po za tym nigdzie nie pokazałem kodu z tego, więc skąd możesz wiedzieć czy w ogóle jest jeszcze to w tym gamemodzie?

 

Przecież dałeś screena z paskiem od sobka, na którym widać ilość hp, logiki trochę :D a no i za bardzo nie należy do skutecznych, bo przy włączonej opcji invulnerable, hp i ap stoi w miejscu :)

 

4 godziny temu, Lagowy napisał:

A ja nie chcę tego pisać - ale z tego co widzę to gamemod uG jest również pisany pod TEN SAM plugin, a wydaje mi się że jeszcze jakiś czas temu stał na nim twój serwer, MASAKRYCZNE LAGI POWODUJE TEN PLUGIN, ZERO OPTYMALIZACJI PRAWDA?

 

Ktoś gdzieś napisał, że jest on be i niedobry? Ja na pewno tak nie napisałem, przyczepiłem się do tego tylko z powodu, iż napisałeś, że twój gm "pisany jest najnowszymi rozwiązaniami", no to albo używasz pluginu z 2011 albo piszesz, że używasz najnowszych rozwiązań, albo albo.

 

4 godziny temu, Lagowy napisał:

O cholerka! Dałem za dużą tablicę, powiększe sobie ją do 512 :<

 

4 godziny temu, Lagowy napisał:

Czy jeżeli używam w kodzie takich ładnych nazw zmiennych to kod przestanie działać :< ? czy komputer mi wybuchnie? :/ 

 

Takim zachowaniem pokazujesz swoje prawdziwe ja. Piszesz, że skrypt jest optymalny, a wcale nie jest. Piszesz, że używa najnowszych rozwiązań, a używa pluginu z 2011 roku. Podobają się tobie PVar'y, podobają się tobie niepotrzebnie duże tablice, bardzo ograniczona wiedza z zakresu MySQL, gdzie ta optymalizacja? Przestań wciskać ludziom kit.

Edytowane przez BaLL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×