Skocz do zawartości
Jaev

Dynamiczne CheckPointy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam sobie taki oto CP:

new zaladunek_cp[MAX_PLAYERS];

zaladunek_cp[playerid] = CreateDynamicCP(zaladunek[rand][0], zaladunek[rand][0], zaladunek[rand][0], 10.0, -1, -1, playerid, -1);

 

i

 

if(checkpointid == zaladunek_cp[playerid])
	    {
	        DestroyDynamicCP(zaladunek_cp[playerid]);
	        new wiadomosc[250], name[24];
	        GetPlayerName(playerid, name, 24);
	        format(wiadomosc,sizeof(wiadomosc), "{FFFFFF}Witaj na załadunku {0099CC}%s{FFFFFF}, rozpoczynam załadunek!", name);
	        TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	        SetTimerEx("loading", 7500, false, "i", playerid);
	        SendClientMessage(playerid, -1, wiadomosc);
	    }

 

Jak wjeżdżam w CP to nic się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jaev

if(checkpointid == zaladunek_cp[playerid])
	    {
	        DestroyDynamicCP(zaladunek_cp[playerid]);
	        new wiadomosc[250], name[24];
	        GetPlayerName(playerid, name, 24);
	        format(wiadomosc,sizeof(wiadomosc), "{FFFFFF}Witaj na załadunku {0099CC}%s{FFFFFF}, rozpoczynam załadunek!", name);
	        TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	        SetTimerEx("loading", 7500, false, "i", playerid);
	        SendClientMessage(playerid, -1, wiadomosc);
	    }

W którym callbacku masz wrzucony ten kod?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się, że na końcu powinieneś dopiero użyć tego.

DestroyDynamicCP(zaladunek_cp[playerid]);

Bo po wejściu w CheckPoint on się usuwa i pewnie dlatego się nic nie dzieje. Zmień po prostu kolejność w kodzie, bo wszystko jest dobrze.

if(checkpointid == zaladunek_cp[playerid])
	    {
	        new wiadomosc[250], name[24];
	        GetPlayerName(playerid, name, 24);
	        format(wiadomosc,sizeof(wiadomosc), "{FFFFFF}Witaj na załadunku {0099CC}%s{FFFFFF}, rozpoczynam załadunek!", name);
	        TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	        SetTimerEx("loading", 7500, false, "i", playerid);
	        SendClientMessage(playerid, -1, wiadomosc);
            DestroyDynamicCP(zaladunek_cp[playerid]);
	    }

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minut temu, MrKacu13 napisał:

Wydaję mi się, że na końcu powinieneś dopiero użyć tego.


DestroyDynamicCP(zaladunek_cp[playerid]);

Bo po wejściu w CheckPoint on się usuwa i pewnie dlatego się nic nie dzieje. Zmień po prostu kolejność w kodzie, bo wszystko jest dobrze.


if(checkpointid == zaladunek_cp[playerid])
	    {
	        new wiadomosc[250], name[24];
	        GetPlayerName(playerid, name, 24);
	        format(wiadomosc,sizeof(wiadomosc), "{FFFFFF}Witaj na załadunku {0099CC}%s{FFFFFF}, rozpoczynam załadunek!", name);
	        TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	        SetTimerEx("loading", 7500, false, "i", playerid);
	        SendClientMessage(playerid, -1, wiadomosc);
            DestroyDynamicCP(zaladunek_cp[playerid]);
	    }

 

Głupota, totalna :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×