Skocz do zawartości
Walvon

playerid

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Nortal napisał:

Pokaż kod. 

forward AreaChanger(playerid);
public AreaChanger(playerid)
{
    if(AreaIsStarted == false)
    {
        if(PlayersConnect > 1)
        {
            SetTimer("AreaChanger2", 1000, false);
        }
    }
    return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Nortal napisał:

A AreaChanger2? Jeszcze to pokaż, bo tutaj nie widzę użycia stocka area1

o jejku nie to dałem. Bo to ze starszej wersji mapy

forward AreaChanger(playerid);
public AreaChanger(playerid)
{
    switch(random(2))
    {
        case 0: area1(playerid);
        case 1: area2(playerid);
    }
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
forward AreaChanger();
public AreaChanger()
{
	new rand = random(2);
	for(new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++)
	{
		if(rand == 0)
			area1(i);
		else if(rand == 1)
			area2(i);
	}
}

 

Edytowane przez Nortal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Nortal napisał:

forward AreaChanger();
public AreaChanger()
{
    new rand = random(2);
	for(new i = , j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++)
	{
		if(rand == )
			area1(i);
		else if(rand == 1)
        	area2(i);
	}
}

 

nie rozumiem co to jest za różnica, tu dobrze losuje stocki i tam dobrze losuje stocki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale pisałeś, że działa tylko na ID 0 czyli 'playerid', a dla reszty graczy już nie działa kod. Dlatego dałem pętle na wszystkich graczy i losowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Nortal napisał:

No ale pisałeś, że działa tylko na ID 0 czyli 'playerid', a dla reszty graczy już nie działa kod. Dlatego dałem pętle na wszystkich graczy i losowanie.

A no fakt, jutro przetestuje ten kod, bo musze miec dwie osoby do dyspozycji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Nortal napisał:

No ale pisałeś, że działa tylko na ID 0 czyli 'playerid', a dla reszty graczy już nie działa kod. Dlatego dałem pętle na wszystkich graczy i losowanie.

Przez tą pętle kod mi sie posypał :/ Jakieś inne rozwiązanie może?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×