Skocz do zawartości
Ziołko

System gangu i teren gangu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić taki system wytłumaczę o co chodzi:

Jestem w gangu w kolorze zielonym i jestem na terenie niebieskich gangów i zabijam gracza, który jest w gangu niebieskim i wojenka zaczęła i jak wygram to automatycznie zmienia kolor terenu na zielony. Taki system na przejmowanie terenu jakiegoś gangu bez zmieniania na skrypcie tylko takie walki o teren i kolor się zmienia automatycznie. Potrzebuje ten skrypt bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Stwórz dwa gangi - zmienne, gangzone'y itd. Podziel sobie to na akcje. Zrób timer i sprawdzaj, czy jakaś akcja została wykonana. Np. timer co sekundę i  jeśli zieloni zabili 5 niebieskich w czasie 5 minut to przepisujesz na nich strefę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
30 minut temu, Ziołko napisał:

Tylko jak mam napisać? Bo jestem w tym zielony i potrzebuje taki skrypt.

Chyba pomyliłeś działy kolego (przejdź do działu Prośby o skrypty). Tutaj pomagamy a nie dajemy gotowce.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
7 godzin temu, The_Crew napisał:

Chyba pomyliłeś działy kolego (przejdź do działu Prośby o skrypty). Tutaj pomagamy a nie dajemy gotowce.

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No to na początek stwórz zmienną globalną i nadaj ją każdemu graczu w OnPlayerConnect. Później będę Cię instruował co zrobić dalej. ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
13 minut temu, Ziołko napisał:

Jestem programistą pawn na poziomie 0 i nie znam podstaw j.angielskiego podaj mi jeden przykład XD

Pierw sie naucz choć troche podstaw i dopiero sie bierz na pisanie czegoś poważnego...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Musisz zrobić zmienna na indeksie najlepiej MAX_PLAYERS, wtedy ta zmienną musisz przypisac kazdemu graczowi ktory polaczyl sie z serwerem, np Zmienna[playerid]=1;

Musisz dać to do OnPlayerConnect

Udostępnij tę odpowiedź