Skocz do zawartości
vFinciakkowskiv

Checkpoint pracy

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z zrobieniem pracy mam taki skrypt

Cytuj

#include <a_samp>

#define DIALOG_PRACY_KATEGORIE 64278
#define DIALOG_PRACY_LEGALNE 8728
#define DIALOG_PRACY_NIELEGALNE 71713
#define COLOR_YELLOW 0xFF0000
#define COLOR_GREEN 0xFF0000

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp("/praca", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PRACY_KATEGORIE, DIALOG_STYLE_LIST, "Wybierz prace:", "Legalne\n{FF0000}Nielegalne", "Wybierz", "Wyjście");
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
if(dialogid == DIALOG_PRACY_KATEGORIE)
{
    if(response == 1)
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0:
            {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PRACY_LEGALNE, DIALOG_STYLE_LIST, "Wybierz prace:", "Pasza     9,000$\nSprunk     9,500$\nPizza     9,000$\nMeble     10,100$\nDrewno     11,000$\nNabiał     11,200$", "Wybierz", "Wyjście");
                SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,"Wybrałeś/aś Towary Legalne");
            }
            case 1:
            {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PRACY_NIELEGALNE, DIALOG_STYLE_LIST, "Wybierz prace:", "Amunicja     12,000$\nŻetony do Automatów     11,500$\nPaliwo do Rakiet     10,500$\nCzęści do Działa     9,000$", "Wybierz", "Wyjście");
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Towary Nielegalne");
            }
        }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_PRACY_LEGALNE)
{
    if(response == 1)
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,"Wybrałeś/aś Pasze!");
            }
            case 1:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Sprunk!");
            }
            case 2:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Pizze!");
            }
            case 3:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Meble!");
            }
            case 4:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Drewno!");
            }
            case 5:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Nabiał!");
            }
        }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_PRACY_NIELEGALNE)
{
    if(response == 1)
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,"Wybrałeś/aś Amunicje!");
            }
            case 1:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Żetony do Automatów!");
            }
            case 2:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Paliwo do Rakiet!");
            }
            case 3:
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,"Wybrałeś/aś Części do Działa!");
            }
        }
    }
}
return 1;
}

I takie pytanie co zrobić żeby po wybraniu jakiegoś Towaru pokazał nam się checkpoint na mapie a jak do niego dojedziemy to dostaniemy kase? 

 

Czekam na szybką odpowiedź!!! :D 

Z góry dzięki :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednakże poleciłbym Ci streamer do tworzenia dynamicznych Checkpointów.

Streamer Plugin

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = STREAMER_OBJECT_SD, Float:drawdistance = STREAMER_OBJECT_DD, STREAMER_TAG_AREA areaid = STREAMER_TAG_AREA -1);

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×