Skocz do zawartości
ourFarm

Wychodzenie z gry.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio napotkałem się z problemem, że podczas banicji pewnej osoby public OnPlayerDisconnect nie wykonał się do końca.
Logi podczas wyjścia:
"[19:37:15] [connection] 89.239.122.157:63728 requests connection cookie.
[19:37:16] Incoming connection: 89.239.122.157:63728 id: 7
[19:37:17] [join] Imie_Nazwisko has joined the server (7:89.239.122.157)
[19:37:17] [part] Imie_Nazwisko has left the server (7:2)"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale public nie wykonał się do końca, ponieważ przy końcu powinno zapisać postać - żadnych errorów nie dostrzegłem, choć CrashDetect włączony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na końcu funkcji OnPlayerDisconnect mam zapis postaci, który się nie wykonuje, bo prawdopodobnie nie dochodzi do jego wykonania. W logach powinien się pojawić printf, który jest wykonywany na końcu publica "printf("Gracz %s (SAMPID: %d, ID: %d) zapisany.", nickname(id), id, DaneGracza[id][pID]);", ale z logów wynika, że nie doszło do wykonania tego printf'a.
Już rozumiesz? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, na podstawie niezałączonego kodu źródłowego, o którym mowa w niniejszym temacie, wnioskuję, że jest w nim jakiś błąd, dlatego nie wykonuje się do końca :)
W celu uzyskania dogłębniejszych informacji na temat występującego problemu proszę o kontakt.

Temat do zamknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×