Skocz do zawartości
Mutaszi

Problem z dialogami!

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zupełnie nowy i dopiero uczę się języka PAWN. Dzisiaj, gdy chciałem dodać jeszcze jeden dialog napotkałem błąd i nie wiem jak go naprawić - mianowicie chodzi mi o to, że pierwszy dialog działa normalnie - drugi już nie za bardzo, tzn: wyświetla się ale po kliknięciu na jedną opcje z listy ta nie wykonuje się. Pewnie to coś banalnego ale i tak tego nie ogarniam xd

Cytuj

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_BRON)
    {
        switch(listitem)
        {
         case 0:GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);//M4
         case 1:GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000);//AK
         case 2:GivePlayerWeapon(playerid, 34, 1000);//Snajperka
         case 3:GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000);//MP5       
         case 4:GivePlayerWeapon(playerid, 32, 1000);//Tec-9       
         case 5:GivePlayerWeapon(playerid, 25, 1000);//Shotgun       
         case 6:GivePlayerWeapon(playerid, 27, 1000);//Combat - Shotgun
         case 7:GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);//Desert       
         case 8:GivePlayerWeapon(playerid, 33, 1000);//Strzelba       
         case 9:GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1000);//Nóż        
         case 10:GivePlayerWeapon(playerid, 16, 50);//Granat     
    }
 if (dialogid == DIALOG_V)
    {
        switch(listitem)
        {
         case 0:GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);//  Bron - TEST
         case 2:GivePlayerWeapon(playerid, 34, 1000);// Broń - TEST
         case 3:PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://www.polskastacja.pl/play/aac_mnt.pls "); // Radio
         case 4:StopAudioStreamForPlayer(playerid); // Wyłącz Radio
        }
        
   }
   
}
return 1;

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

}
    MDM:bron(playerid, cmdtext[]) //Komenda: Broń
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BRON, DIALOG_STYLE_LIST, "{FFFFFF}» MDM » Wybór Broni", "M4\nAK-47\nSnajperka\nMP5\nTec-9\nShotgun\nCombat Shotgun\nDesert Eagle\nStrzelba\nNóż\nGranat", "Wybierz", "Anuluj");
    return 1;
    }
    MDM:v(playerid, cmdtext[]) //Komenda: V
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V, DIALOG_STYLE_LIST, "{FFFFFF}» MDM » Pojazd » Deska Rozdzielcza", "Światła (Włącz)\nMaska (Otwórz)\nBagażnik (Otwórz)\nRadio\nWyłącz radio", "Wybierz", "Anuluj");
    return 1;
    }

Mam nadzieję, że o to wam chodziło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no o to chodzi, ale ja nie słyszałem, że można tworzyć komendę ,,MDM", no ale skoro nie było errorów to można..

Spróbuj tak:

CMD:bron(playerid, params[])
{
	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BRON, DIALOG_STYLE_LIST, "{FFFFFF}» MDM » Wybór Broni", "M4\nAK-47\nSnajperka\nMP5\nTec-9\nShotgun\nCombat 		        	Shotgun\nDesert Eagle\nStrzelba\nNóż\nGranat", "Wybierz", "Anuluj");
	return 1;
}

no i tam dopasuj ondialogresponse.

//EDIT:

Oczywiście ta komenda stoi na include ZCMD.

Edytowane przez ByczekTV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ByczekTV napisał:

no o to chodzi, ale ja nie słyszałem, że można tworzyć komendę ,,MDM", no ale skoro nie było errorów to można..

Spróbuj tak:


CMD:bron(playerid, params[])
{
	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BRON, DIALOG_STYLE_LIST, "{FFFFFF}» MDM » Wybór Broni", "M4\nAK-47\nSnajperka\nMP5\nTec-9\nShotgun\nCombat 		        	Shotgun\nDesert Eagle\nStrzelba\nNóż\nGranat", "Wybierz", "Anuluj");
	return 1;
}

no i tam dopasuj ondialogresponse.

//EDIT:

Oczywiście ta komenda stoi na include ZCMD.

Bawiłem się trochę w include i przerobiłem sobie z CMD na MDM. Zaraz sprawdzę, dam znać czy działa

 

//Edit - no dalej nic. Mogę klikać w pola ( np. włącz radio ) i nic się nie dzieje.

Edytowane przez Mutaszi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ma Ci działać jak nie sprawdzasz czy gracz cokolwiek nacisnął ?

if(response)
{
	switch(listitem):
	{
		case 0: trutru;
		case 1:	trutru;
	}
}
else
{
	//code
}

...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokombinowałem i naprawiłem błąd.

Dziękuje wszystkim za pomoc ! Można zamknąć.

 

Kod do wglądu:

Cytuj

}
    if(dialogid == DIALOG_V)
    {
        switch(listitem)
         {
         case 0:GivePlayerWeapon(playerid, 31, 14);
         case 1:GivePlayerWeapon(playerid, 34, 122);
         case 2:GivePlayerWeapon(playerid, 35, 122);
         case 3:PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://www.polskastacja.pl/play/aac_mnt.pls");
         case 4:StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
    }
    if(dialogid == DIALOG_BRON)
    {
        switch(listitem)
        {
         case 0:GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);//M4
         case 1:GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000);//AK
         case 2:GivePlayerWeapon(playerid, 34, 1000);//Snajperka
         case 3:GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000);//MP5       
         case 4:GivePlayerWeapon(playerid, 32, 1000);//Tec-9       
         case 5:GivePlayerWeapon(playerid, 25, 1000);//Shotgun       
         case 6:GivePlayerWeapon(playerid, 27, 1000);//Combat - Shotgun
         case 7:GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);//Desert       
         case 8:GivePlayerWeapon(playerid, 33, 1000);//Strzelba       
         case 9:GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1000);//Nóż        
         case 10:GivePlayerWeapon(playerid, 16, 50);//Granat
        }

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×