Skocz do zawartości
Jaev

Odpalanie stacji crashuje serwer

Rekomendowane odpowiedzi

forward Petrols_Init();
public Petrols_Init()
{
	new data[128], msg[128], query[128];
	format(query, sizeof query, "SELECT * FROM `petrols`");
	
	mysql_query(query);	
	mysql_store_result();
	new nums = mysql_num_rows();
	for(new i = 0; i < nums; i++)
	{
		if(mysql_fetch_row(data, "|"))
		{
			sscanf(data, "p<|>dfff",
				Petrol[i][UID],
				Petrol[i][X],
				Petrol[i][Y],
				Petrol[i][Z]
			);	
			
			format(msg, sizeof msg, "{FFFFFF}Stacja Paliw - UID: {00CC00}%d\n", Petrol[i][UID]);
			strcat(msg, "{FFFFFF}Aby zatankować wjedź w znacznik\n");
			strcat(msg, "{FFFFFF}i wpisz /tankuj\n");
			Create3DTextLabel(msg, -1, Petrol[i][X], Petrol[i][Y], Petrol[i][Z], 50.0, 0, 0);
			for(new h = 0; h < MAX_PLAYERS; h++)
			{
				CreateDynamicMapIcon(Petrol[i][X], Petrol[i][Y], Petrol[i][Z], 56, 0, 0, 0, h, 100.0);
			}
		}
	}
	printf("Zaladowano stacje! :F");
	return 1;
}

po użyciu tego np. w ongamemodeinit crashuje serwer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wgraj crashdetect nativechecker i logi daj

wgl nie ma sensu robic petli po 

mysql_store_result();

 ma byc 

if(mysql_fetch_row(data, "|"))

i tyle, sprobuj to zmienic jak dalej bedzie wywalac daj logi z tego wyzej

a i createdynamicmapicon mozesz zrobic globalnie - bo po co utrudniac sobie i przypisywac dla kazdego gracza?

Edytowane przez DaGaXeR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×