Skocz do zawartości
Zamek

[Szukam] Osoby która potrafi robić TextDrawy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w tytule. Poszukuje osoby która zna się na rzeczy i wykona różnego rodzaju TextDrawy, nie wymagam Bóg wie jakiej szaty graficznej ale jakbym dostał coś ładnego nie obraziłbym się. Głównie co bym potrzebował to na dole by był standardowy pasek informacyjny gracza, miałby tam być jego nick, dostarczenia, głód, sen i poziom, kolorystyka sie dogadamy, oczywiście jeżeli wszystko będzie dopięte na ostatni guzik możliwa jest dalsza współpraca, co będzie pewne. :D Kontakt:

email: zamku111@wp.pl

PW Forum pawno.pl

Gadu Gadu: 45477102

+ posty pod tematem :D

Pozdrawiam, co do ceny to z pewnością się dogadamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TextDrawAlignment(txd, A);        // A - wyrównanie (1, 2, 3)

1. Wyrównanie do LEWEJ:
- txd= TextDrawCreate(X, Y, " "); // X - pozycja od lewej, Y - pozycja od góry
- TextDrawTextSize(txd, X, Y);    // X - poz. prawej krawędzi, Y - 0.000000
- TextDrawLetterSize(txd, X, Y);  // X - szerokość liter (pozioma), Y - wysokość liter (pionowa)	(Y*10.0)


2. Wyrównanie do ŚRODKA:
- txd= TextDrawCreate(X, Y, " "); // X - pozycja od lewej, Y - pozycja od góry
- TextDrawTextSize(txd, X, Y);    // X - 0.000000, Y - szerokość (poziomo)
- TextDrawLetterSize(txd, X, Y);  // X - szerokość liter (pozioma), Y - wysokość liter (pionowa)	(Y*10.0)


3. Wyrównanie do PRAWEJ:
- txd= TextDrawCreate(X, Y, " "); // X - pozycja od lewej, Y - pozycja od góry
- TextDrawTextSize(txd, X, Y);    // X - 0.000000, Y - poz. lewej krawędzi
- TextDrawLetterSize(txd, X, Y);  // X - szerokość liter (pozioma), Y - wysokość liter (pionowa)	(Y*10.0)


new Text: txd;

txd= TextDrawCreate(X, Y, " ");   // Float, Float, []
TextDrawTextSize(txd, X, Y);      // Float, Float
TextDrawLetterSize(txd, X, Y);    // Float, Float
TextDrawAlignment(txd, A);        // 1 - 3
TextDrawFont(txd, F);             // 0 - 3
TextDrawColor(txd, C);            // 0xRRGGBBAA
TextDrawSetProportional(txd, P);  // true / false
TextDrawSetShadow(txd, S);        // true / false
TextDrawSetOutline(txd, O);       // 0, ...
TextDrawBackgroundColor(txd, C);  // 0xRRGGBBAA
TextDrawUseBox(txd, B);           // true / false
TextDrawBoxColor(txd, C);         // 0xRRGGBBAA

PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, ptxd, modelid);
PlayerTextDrawSetPreviewVehCol(playerid, ptxd, color1, color2);
PlayerTextDrawSetPreviewRot(playerid, ptxd, totx, roty, rotz, zoom); // zoom= 1.0

TextDrawShowForPlayer(playerid, txd);
TextDrawHideForPlayer(playerid, txd);

TextDrawShowForAll(txd);
TextDrawHideForAll(txd);

TextDrawSetString(txd, S);        // []

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×