Skocz do zawartości
Scaner

Nie działa klikany TextDraw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć że dopiero uczę się języka pawn, więc proszę o wyrozumiałość :). Mój problem polega na tym że jak najeżdżam myszką na mój TD to wszystko ładnie, pięknie się podświetla, lecz gdy na niego kliknę nic się nie dzieje :/. Poniżej podaje kod:

Do wyświetlania: 

Cytuj

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SpawnPlayer(playerid);
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    CameraMover(playerid);
    new string[500];
    new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
    format(string, sizeof(string), "/Gracze/%s.ini",Gname);
    if(dini_Exists(string))
    {
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Play[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Info[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Exit[playerid]);
        SelectTextDraw(playerid, COLOR_BLUE);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Tlo[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Naglowek1[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Naglowek2[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Button1[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Button2[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Button3[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,d1[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,d2[playerid]);
    }

 

 

w public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid):

Cytuj

{
    if(clickedid == Exit[playerid])
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Klikles na Textdraw: KlikalnyTD!");
        SetPlayerArmour(playerid, 100);
        SetPlayerHealth(playerid, 50);
        SetGravity(0);
    }
    return 1;
}

 

 Wygląd kodu TD:

Cytuj

    Play[playerid] = TextDrawCreate(501.714141, 150.613342, "Graj");
    TextDrawLetterSize(Play[playerid], 0.449999, 1.600000);
    TextDrawAlignment(Play[playerid], 1);
    TextDrawColor(Play[playerid], 255);
    TextDrawSetShadow(Play[playerid], 0);
    TextDrawSetOutline(Play[playerid], 0);
    TextDrawBackgroundColor(Play[playerid], 51);
    TextDrawFont(Play[playerid], 1);
    TextDrawSetProportional(Play[playerid], 1);
    TextDrawTextSize(Play[playerid], 567.000000, 20.000000);
    TextDrawSetSelectable(Play[playerid], true);

 

Liczę na pomoc ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O 7.07.2016 o 18:02, ourFarm napisał:

TextDrawTextSize(Play[playerid], 567.000000, 20.000000);

Na: 


TextDrawTextSize(Play[playerid], 510.000000, 20.000000); 

Daj znać.

Wreszcie coś zaczyna się dziać. Dzięki wielkie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×