Skocz do zawartości
DaKsPi

Ekipa - projek roleplay, samp

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i czołem! Ostatnim czasy sytuacja zmusiła mnie, aby znaleźć sobie jakieś zajęcie na zabicie nudy i postanowiłem połączyć przyjemne z pożytecznym. Po bardzo długim odpoczynku od gry zauważyłem, że sytuacja drastycznie uległa zmianie - nie ma już tyle serwerów co kiedyś (swoją drogą; głupcy pisali, że fala "pseudoli" zniszczy "scenę" - wtedy chociaż było gdzie grać :) ). Od zawsze trzymałem się mniejszych projektów i unikałem "gigantów". Czasy, gdy w ciągu jednego tygodnia powstawały 2-3 niszowe serwery bez szansy na jakikolwiek sukces wspominam bardzo pozytywnie. Te całe statystyki nigdy nie były moim celem, głównie chodziło mi o radość z gry i te wszystkie serwery pozwalały mi odnaleźć to czego szukałem, ale cóż... Jak się nie ma co się lubi to trzeba wziąć sprawy w swoje ręce ;) W głowie zrodziła się idea - dlaczego by nie stworzyć czegoś samemu. Doświadczenie jako tako posiadam, czas i jakiś budżet też dlatego postanowiłem zacząć od dzisiaj. Niestety w trakcie mojej nieobecności większa część znajomych postanowiła porzucić sampa, z pozostałymi kontakt się urwał dlatego zwracam się tutaj w celu skompletowania ekipy.

Głównym założeniem jest stworzenie serwera, gdzie każdy będzie czuł się dobrze. Bez faworyzacji i komercji, a z szacunkiem i dobrą zabawą ;) Planuję osadzenie rozgrywki w jakiejś wiosce, która zostanie odpowiednio zmodyfikowana na potrzeby rozgrywki. Przekonałem się już nie raz, że na tak małym obszarze wystarczy 10-20 graczy by gra tętniła życiem i właśnie to chcę osiągnąć.

Moim głównym zadaniem będzie modyfikacja skryptu gry. Postanowiłem edytować skrypt, który przewijał się na moich projektach w latach 2013-2014, w którym na początku przygody robiłem pierwsze sklejki, a w późniejszym okresie pisałem pierwsze linijki kodu. Co prawda nie wyglądał on ciekawie, jednak po wyrzuceniu sporej ilości kodu (40k linijek na 6k) i kilku nieprzespanych nockach udało mi się stworzyć (tak mi się wydaje) całkiem przyjemne podstawy do gry, który optymalizacją bije na głowę wcześniejszą odsłonę (poprzednik dostawał po dupie przy 40 graczach, ale może to była wina niskobudżetowego hostingu - tego nigdy się nie dowiem). Do końca miesiąca planuję skończyć i zacząć testować, aby w sierpniu móc odpalić serwer do użytku publicznego. Moje kilkudniowe poczynania można zaobserwować tutaj; http://imgur.com/a/kkPe4

Poszukuję 2-3 osoby do pomocy przy realizacji moich planów. Bez różnicy ile masz lat, jakie masz doświadczenie czy jaki rozmiar buta nosisz. Jedyne czego wymagam to aktywność, poważne podejście do zadania i co najważniejsze - dobrej komunikacji, tutaj w grę wchodzą wszelkiego rodzaju facebooki, gg, skype, telefon czy inne smsy. Chcesz pomóc - pisz śmiało, a jeśli nazywasz siebie webmasterem czy bobem budowniczym - jeszcze lepiej ;) Wszelkie pytania można kierować na forum, lub skype; danielkurczakpiekarski (jedna prośba - jeśli piszesz do mnie na skype sprecyzuj się od razu, korzystam na telefonie i odpalam raz na jakiś czas w związku z czym nie jestem w stanie prowadzić aktywnej konwersacji)

Edytowane przez DaKsPi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iG4nf83.png?1

Muszę zaaktualizować;

GTA 5 Cam TP System - Nosferatu

Fire Script - Sniperwolfes

Honest to pierwszy skrypt, który otworzyłem w Pawno i sentyment nakazywał mi od początku pracować wraz z nim, jednak nie oszukujmy się - teraz to trochę tragedia. Wyjąłem z niego głównie kod do systemu pojazdów, oraz kilka funkcji. GeoGaming pomógł mi z systemem kont - wzorowałem się na tamtejszym kodzie. Reszta skryptu to moja praca, chociaż czasem zdarzy się, że z tysięcy przejrzanych linijek angielskiego tudzież rosyjskiego kodu podkradnę jakąś ideę :) W razie jakichkolwiek pytań odnośnie współpracy, skyrptu - czegokolwiek, zapraszam na skype z pierwszego postu, pw na forum lub dyskusję w wątku :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×