Skocz do zawartości
Nortal

CPU: 100% :(

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od pewnego czasu użycie procka waha się od 80% do 100% i tak ciągle, nie można nic normalnie zrobić a nawet obejrzeć filmu, bo zamiast płynnego przejścia jest pokaz slajdów, a co dopiero dźwięk... Proces który najwięcej zużywa to svchost.exe lecz czasami ten proces znika (zużycie 00), a znowu opera.exe*32 się pojawia i zużycie znowu 100%, opera.exe znika pojawia się svchost.exe i tak w kółko. Zamknięcie procesu svchost.exe nic nie daje, a pogarsza sprawę (zmienia się personalizacja ekranu, a czasami wywala bluescreena...). Jeżeli ktoś wie jak pomóc, proszę o wypowiedź. Z góry dzięki. ;)

 

25a45ki.jpg

 

Intel® Core™2 CPU 4300 @ 1.80GHz 1.8 GHz

2.00 GB RAMu

NVIDIA GeForce210

Windows 7 Home Premium, 64-bitowy

 

Edytowane przez Nortal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Dejv napisał:

Wyłącz aktualizację systemu automatyczne

Pomogło tylko jeden raz, jak wyłączyłem aktualizacje, ale gdy zrobiłem restart komputera nadal to samo... svchost.exe po 50%, a ustawienia, że aktualizacje mają być wyłączone zapisane. 

 

24 minut temu, Vandils. napisał:

A może nie czyta Ci wszystkich rdzeni procesora?

 

Tzn? Jak to sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wejdź w start, wpisz: services.msc i znajdź Windows Update - jeśli ci to nie potrzebne to wyłącz i sprawdź jak się zachowa użycie procesora.

Chyba że to zrobiłeś.

Edytowane przez Dejv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minut temu, Dejv napisał:

Malwarebytes Anti-Malware powodzenia xd daj pełny skan

Po ściągnięciu, w ogóle się nie uruchamia - jedynie w procesach jest. Jakiś inny? :D

18 minut temu, Bartcislaw napisał:

format

Wolałbym, żeby obyło się bez tego. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może pierw pobierz adwclener :P a potem uruchom   Malwarebytes Anti-Malware - może rzeczywiście masz jakieś wirusy skoro ci blokuje komputer ten program.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przeskanowaniu adwclener'em i usunięciu wszystkich znalezionych plików/folderów i innych dupereli program Malwarebytes nadal się nie uruchamia..

 

Ściągam AVG Antivirus

Edytowane przez Nortal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to naprawisz to daj znać. :D

Też miałem taki przypadek u mnie na PC. Ale niestety... Mi tylko format pomógł. Więc jak rozwiążesz sprawę to podziel się rozwiązaniem. :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Nortal napisał:

Pomogło tylko jeden raz, jak wyłączyłem aktualizacje, ale gdy zrobiłem restart komputera nadal to samo... svchost.exe po 50%, a ustawienia, że aktualizacje mają być wyłączone zapisane. 

 

Tzn? Jak to sprawdzić?

Musisz wejść na "Start", w pole wyszukiwania wpisz "msconfig".Tam odszukaj kartę "Rozruch", Przejdź na opcję zaawansowane i tam ustaw by system startował na wszystkich rdzeniach,

@Uwaga, zaznacz tylko "Liczba procesorów" i zresetuj komputer.

Edytowane przez Vandils.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×