Skocz do zawartości
Blackus

Podmiana tekstur

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, w tym poradniku wytłumaczę wam jak podmieniać tekstury w pojazdach.

Przykładowy skrypt:

 local txd = engineLoadTXD("ak47.txd")

engineImportTXD(txd, 355)

local dff = engineLoadDFF("ak47.dff", 355)

engineReplaceModel(dff, 355)
Wtedy meta.xml wygląda tak:
<meta>

<script src="ak.lua" type="client" />

<file src="ak47.txd" />

<file src="ak47.dff" />

</meta>

W miejsce ak47.txd ak47.dff podajemy nazwę tekstury np supergt.txd i supergt.dff.

W miejsce 355 podajemy ID tekstury np jeśli chcemy podmienić AK-47 podajemy 355.

Script src - Tam podajemy nazwę pliku z rozszerzeniem .lua.

Skrypt musi być robiony po stronie klienta !

To tyle, dziękuje za uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×