Skocz do zawartości
Blackus

Tworzymy mapkę TDMA

Rekomendowane odpowiedzi

1. Wstęp

Siemka :D, dzięki temu poradnikowi dowiecie się jak stworzyć mapę Team Death Match Arena.

2. Jak wygląda przykładowa taka mapa?

<map mod="deathmatch" version="1.0">

<meta>

<author>BlacK_</author>

<description>TDMA Map File</description>

</meta>


<gamesettings interior="0" respawntime="3000" maxkills="60" ff="off" />


<base team="Wiesniacy" red="0" green="0" blue="255" >

<weapon model="5" ammo="1"/>

<weapon model="24" ammo="100"/>

<weapon model="25" ammo="100"/>

<weapon model="29" ammo="500"/>

<weapon model="30" ammo="500"/>

<weapon model="33" ammo="100"/>

<skin model="212"/>

<skin model="34"/>

<skin model="200"/>

<spawn posX="-382.0673" posY="-1438.7328" posZ="25.7266" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/>

</base>


<base team="Truckerzy" red="255" green="0" blue="0" >

<weapon model="5" ammo="1"/>

<weapon model="24" ammo="100"/>

<weapon model="25" ammo="100"/>

<weapon model="29" ammo="500"/>

<weapon model="30" ammo="500"/>

<weapon model="33" ammo="100"/>

<skin model="73"/>

<skin model="8"/>

<skin model="124"/>

<spawn posX="-78.0980" posY="-1136.3867" posZ="1.0781" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/>

</base>

<vehicle id="vehicle (Bobcat) (1)" paintjob="3" model="422" plate="O2YE VJZ" interior="0" dimension="0" posX="-378.70001220703" posY="-1454.1999511719" posZ="25.799999237061" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></vehicle>

<object id="object (gate_autoL) (1)" doublesided="false" model="986" interior="0" dimension="0" posX="-368" posY="-1408.3000488281" posZ="24.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></object>

<pickup id="pickup (health) (1)" type="health" interior="0" amount="100" respawn="5000" dimension="0" posX="-369" posY="-1419.5" posZ="25.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></pickup>



</map>
A plik meta.xml
<meta>

<info author="BlacK_" version="1.0" type="map" gamemodes="tdma"/>

<map src="tdm.map" dimension="0"></map>

</meta>

 <meta>

<author>BlacK_</author>

<description>TDMA Map File</description>

</meta>
Author - Autor Description - Opis
<gamesettings interior="0" respawntime="3000" maxkills="60" ff="off" />
Ustawienia gry. Interior - Wiadomo podajemy interior (domyślnie 0) Respawntime - Podajemy czas spawnu (w makro sekundach czyli 1 sek = 1000 ms). maxkills - Ilość zabójstw do wygranej. ff - Ogień przyjacielski czyli zabieranie życia osobom z własnego team'u.
<base team="Wiesniacy" red="0" green="0" blue="255" >

<weapon model="5" ammo="1"/>

<weapon model="24" ammo="100"/>

<weapon model="25" ammo="100"/>

<weapon model="29" ammo="500"/>

<weapon model="30" ammo="500"/>

<weapon model="33" ammo="100"/>

<skin model="212"/>

<skin model="34"/>

<skin model="200"/>

<spawn posX="-382.0673" posY="-1438.7328" posZ="25.7266" rot="124" randx="5" randy="5" randz="0"/>

</base>
base team - Nazwa teamu red green blue - Kolory weapon model ammo - ID broni i ilość ammunicji. skin model - Id skina spawn posX posY posZ rot randx randy randz - Pozycje spawnu.
]<object id="object (gate_autoL) (1)" doublesided="false" model="986" interior="0" dimension="0" posX="-368" posY="-1408.3000488281" posZ="24.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></object>
<pickup id="pickup (health) (1)" type="health" interior="0" amount="100" respawn="5000" dimension="0" posX="-369" posY="-1419.5" posZ="25.700000762939" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></pickup>
 <vehicle id="vehicle (Bobcat) (1)" paintjob="3" model="422" plate="O2YE VJZ" interior="0" dimension="0" posX="-378.70001220703" posY="-1454.1999511719" posZ="25.799999237061" rotX="0" rotY="0" rotZ="0"></vehicle>
Oczywiście na końcu
</map>
<meta>

<info author="BlacK_" version="1.0" type="map" gamemodes="tdma"/>

<map src="tdm.map" dimension="0"></map>

</meta>

author - Autor

version - Wersja

type - Typ mapy

map src - Nazwa pliku .map

5. Koniec

To już koniec, mam nadzieję że wytłumaczyłem wam jak stworzyć małą mapę Team Death Match Arena.

3. Objaśnienie:
Przykładowy obiekt.
Przykładowy pickup.
Przykładowy pojazd.
4.meta.xml objaśnienie:
Edytowane przez Blackus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×